Ga naar inhoud

welke videokaart voor max 260euro


Aanbevolen berichten

er is toch ook nog een 9700 versie non pro? Die zou wel eens net binnen je budget kunnen vallen http://www.tweakers.net/pricewatch/47136 30 eurotjes over je budget. De non pro versie doet niet echt onder voor de pro versie. Met een oc' beurt is het zelfs gelijk. Misschien het overwegen waard? Misschien is het makkelijk om ook ff je systeem te posten? Grtz
Link naar reactie
omdat qua prestatie/prijsverhouding de Ti series gewoon onderdoen tov de radeon 9500 pro.... daarnaast is de bios van de 9500 te flashen waardoor ie net zogoed loopt als een 'gewone' 9700 non-pro versie ... vreemd btw; dat ze nu pas met dat nieuws op tweakers komen... elders hadden ze het er al een maand geleden over
Link naar reactie
[quote:5eefd0fa6a="turbulence"] daarnaast is de bios van de 9500 te flashen waardoor ie net zogoed loopt als een 'gewone' 9700 non-pro versie ... [/quote:5eefd0fa6a] Bios flash is niet nodig, van een Radeon 9500 (non-pro) 128mb is een Radeon 9700 (non-pro) te maken dmv een software truuk van de nieuwe Rivatuner die over 2 weken uitkomt http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=78398&start=40 www.guru3d.com
Link naar reactie
[quote:f5713e7176="turbulence"]jah... las ik ook nadat ik de msg gepost had... :oops: maar de echte tweakers hackt erop los, en doet het niet softwarematig... :lol: :evil:[/quote:f5713e7176] Ja want dan kan je je kaart makkelijker verkopen als je na 6 maanden weer iets nieuws wilt :roll: :wink: En het is zo makkelijk voor je garantie ;) ik prefereer dus de Software aanpak :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...