Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

De gf4 ti-4200 is zonder meer de beste keuze. de vraag is echter of de kaart niet ff te snel is voor een Duron. Maar ik denk het eigenlijk niet, je zal misschien niet alles uit de kaart halen, maar hij zal zeker goed voldoen. Maar waarvoor gebruik je de pc? Als je geen (nieuwe) spellen e.d. speelt zal de Radeon ook uitstekend voldoen en is het zonde om meer geld uit te geven, en de 2D functionaliteit van een Radeon is ook beter dan die van de gf4.
Link naar reactie
De Ti4200 is iets duurder, maar is ook een stuk sneller. Ik denk dat je dat zelfs in jouw systeem zult merken. En dat je er niet alles uithaalt maakt niet zo heel veel uit. Ik heb ook een Ti4200 en ik zit hier nog met een P3 667. Dus wat dat betreft heb jij er een stuk minder last van dan ik. En ik moet zeggen, het werkt hier perfect. De TV-Out van de Radeon is zeker weten een stuk beter, tenminste dat is wat ik overal hoor, want zelf heb ik hem nog niet gebruikt. Als je het gebruikt, ga dan voor de Radeon. De beeldkwaliteit schijnt bij de Radeon ook iets beter te zijn in 2D. Ik heb het nooit kunnen vergelijken, maar ik vindt de kwaliteit van de GF4 perfect in 2D. Maar ik heb dan ook nooit kunnen vergelijken met een Radeon. En over merken, dat maakt zo goed als niets uit. Zijn bijna allemaal hetzelfde. Zorg bij de Radeon 9000 alleen wel dat je op de types let. De 9000XT is de langzaamste dacht ik en de 9000Pro is de snelste, en die zou ik jou ook aanraden. Het verschil zit hem dan in de kloksnelheden. Bij de Ti4200 is het makkelijker. 64/128 MB en er zijn speciale versies zoals een SE of de XP van Point Of View. Deze zijn verder te overklokken :D Die Xp haalt trouwens makkelijk Ti4600 snelheden.
Link naar reactie
Ik weet niet wat voor een budget je hebt maar een radeon 9500 pro is beter dan een gf4 4200ti 128mb en ong. even duur. (ong. €220,-) Als dit te duur is kan je ook een Radeon 8500/9100 nemen.(ong. €100,-) Laat je niet beetnemen door de marketingrage: :evil: Radeon 8500 = Radeon 9100 Radeon 9100 = Radeon 8500 Prestaties hetzelfte alleen prijs van 9100 iets hoger. :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...