Ga naar inhoud

Videokaart +AGP budget € 65,00????


Aanbevolen berichten

Het is een Pentium III met een 866Mhz processor en 128 MB memory. Nu zit er onboard een kaart in met de Intel815 chip? De PC zou ook voor spelletjes gebruikt gaan worden, daar de persoon nadrukkelijk een budget heeft is het niet zo envoudig om de juiste kaart te vinden (nog wel leverbaar). Zelf heb ik de ATI Radeon 7000 (64Mb) op het oog alleen kan ik hieraan niet meer gemakelijk komen,vandaar deze oproep. Frans.
Link naar reactie
Ik heb nu zelf ook een P3 866Mhz. alleen dan met een ATI rage pro 128 kaart (dit is ongeveer de naam) een 32mb sdram kaart. Vanochtend probeerde ik het weer, maar spellen lopen er toch absoluut niet op. Mafia dient op een resolutie gedraaid te worden van 512x384. Dat is dus een verkleind beeld op mijn 17" monitor. Als er dus spellen mee gespeeld gaan worden, zou ik absoluut voor een 9000 gaan, en dus doorsparen. Ik denk dat minder -dus een 7000- kopen dan voor een deel weggegooid geld is... Overigens is de 3dMark score zo'n 770 punten. Ik denk dat dat al genoeg zegt. Ik weet niet hoeveel beter een 7000 is, maar een 9000 is absoluut een betere keuze
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...