Ga naar inhoud

Welke kaart moet ik nemen?


Aanbevolen berichten

[quote:16df6fd32a="ProblemPc"]Gf 4 TI4400 Of ATi Radeon 9000, ligt aan je €[/quote:16df6fd32a] LOL, man kijk ook even naar zn systeem samenstelling... dan is een 4400 zware overkill.... // appelseal: het is niet alleen je videokaart die bijv battlefield niet meer aankan, maar ook de rest van je systeem.. een andere videokaart zal wel wat uitmaken, maar niet veel.... zou er eerder eens over na denken om dan de hele boel wat te vernieuwen... die vga kaart van je is dat AGP of PCI?? zit er wel een AGP slot op je moederbord?? zo nee, dan wordt het wel moeilijker, aangezien de nieuwe snelle kaarten allemaal AGP zijn...
Link naar reactie
Mijn systeem mag dan niet zo veel zijn het zit nog steeds boven de minimum systeem eisen van battlefield :D Ik weet dat ik beter een nieuwe kan kopen maar ja de euro's groeien niet op mijn rug. Het is trouwens een dell dimension (Ik denk niet dat je daar wat aan heb) [i:a1c3f1aa63] [Mod-edit]Ruim 10 spelfouten in een korte post verwijdert en taal gebruik aangepast. Graag in het vervolg wat meer tijd nemen als je wat post, Gr, Red Dragon[/mod-edit][/i:a1c3f1aa63]
Link naar reactie
goed, maar ook net boven de minimum eisen... je moet echt alles op minimaal zetten, en dan nog mag je hopen dat ie een beetje draait... ze zetten er meestal een minimale config op, omdat dit verplicht is.... ik denk dat als je een andere videokaart neemt, hij nog niet goed zal draaien. je processor kan gewoon niet alles bijpoten... ik vind de eisen op de box ook veel te licht, voor mn XP2400 had ik tijdelijk een duron 1200, en die kon op 640x480 het net aan, met alles op medium, en soms op low.. zat er wel een GF 4 ti-4200 naast en DDr geheugen, maar nog had ie het moeilijk... zou eerder wat geld opsparen, en eens over een serieuse upgrade nadenken...
Link naar reactie
[quote:86cdc6ed0f="turbulence"]goed, maar ook net boven de minimum eisen... je moet echt alles op minimaal zetten, en dan nog mag je hopen dat ie een beetje draait... ze zetten er meestal een minimale config op, omdat dit verplicht is.... ik denk dat als je een andere videokaart neemt, hij nog niet goed zal draaien. je processor kan gewoon niet alles bijpoten... ik vind de eisen op de box ook veel te licht, voor mn XP2400 had ik tijdelijk een duron 1200, en die kon op 640x480 het net aan, met alles op medium, en soms op low.. zat er wel een GF 4 ti-4200 naast en DDr geheugen, maar nog had ie het moeilijk... zou eerder wat geld opsparen, en eens over een serieuse upgrade nadenken...[/quote:86cdc6ed0f] Ben het hier helemaal mee eens. Een P3 550 trekt gewoon Battlefield niet meer. Zeker als je in de buurt van water komt zal het wat moeilijker worden. Ik zou ook nog eff sparen en dan een helemaal nieuw systeem kopen. (zo kun je de mindere spellen ook nog over netwerk doen :wink: )
Link naar reactie
tja als je het zo bekijkt oke. Je had het kunnen proberen wanneer je de rest ook had geüpdate. Een Ti4200 vreet wel wat energie. Je had er wél profijt van gehad wanneer je een beetje extra geheugen had gehad (512 SD ofzo) Ik zou je toch inderdaad aanraden een nieuwe pc te kopen. Bij de AH hadden ze mooie siemensjes voor 1295,- Dit is een hoop geld, I know. Maar wanneer je veel werkt en er een mooie tegemoetkoming van je ouders bij krijgt is het toch wel haalbaar? Verjaardagsgeld erbij leggen? Heb ik wel gedaan, en kijk eens wat voor Pc ik heb. een Xp2000+ met een Gf4200. Het enige nadeel is dat die Pc nog steeds vast loopt :oops: Misschien maar eens een legale windows installeren?
Link naar reactie
[quote:a5d91086f0="ProblemPc"]Je had er wél profijt van gehad wanneer je een beetje extra geheugen had gehad (512 SD ofzo) [/quote:a5d91086f0] huh?? nee joh dat heeft er niks mee te maken... het gaat er eerder om dat als je videokaart zo snel is, hij een verwerkingsopdracht eerder klaar heeft voordat de cpu de aanvraag aankan. op den duur staan er teveel aanvragen open, en slaat de cpu gewoon ''dicht'' ... soort van file alleen zijn het dan geen auto's, maar is het data bijvoorbeeld... tuurlijk kun je dan wel meer ram plaatsen zodat er wat opslagruimte vrijkomt, maar dan nog zal de aanvoer groter zijn dan de afvoer...
Link naar reactie
Ik denk dat een radeon 8500 LE 64 MB een goede keuze zou zijn. Deze is sneller dan een radeon 9000 en nog goedkoper ook. deze kaart kost ong. 100 euro ,kijk bv eens [url=http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/49]Hier[/url] [i:14ec7bbf25] [Mod-edit]Spam verwijderd en algemene link geplaatst, Red Dragon[/mod-edit][/i:14ec7bbf25]
Link naar reactie
Als je een pc wilt dat alle games van nu soepel wilt laten draaien, dan heb je op z'n minst een: *P3 900 mhz of Athlon 800mhz * 256mb ram *Geforce 2 GTS 64mb ddr Hier geld meer is altijd beter. Zelf gebruik ik *P4 1.4ghz *384mb ram *Geforce 4 ti4200 128mb ddr Met deze configuratie gaan alle spellen als een speer :P
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...