Ga naar inhoud

Vastlopen grafische toepassingen


Aanbevolen berichten

Moederbord Micro Star /AMD 1900+ / 512 MB DDR SDRAM Grafisch ASUS 7100 PRO /Geforce 2 MX 400 64 MB drivers 4109 Windows XP Bijna 1 jaar probleemloos gewerkt, maar sinds 3 weken loopt iedere grafische toepassing vast. Eerst dacht ik dat het alleen 3D was, maar met alles uit (Direct Draw, etc. ) lopen ook simpele AVI´s en TV-kaart na enige minuten vast. Vastlopen betekent, dat alles vast zit; na stroom uitschakelen moet PC minstens 2 keer opstarten om minimaal mijn muis en toetsenbord weer te vinden (wireless). Grafische kaart vervangen, een dag alles OK, sindsdien weer dezelfde problemen. Systeemherstel heeft geen enkel resultaat. Kan iemand mij een tip aan de hand doen ??
Link naar reactie
[quote:8baa357fcf="hjs"]Directx 9 geinstalleerd?[/quote:8baa357fcf] Die zou ik dus niet instaleren op een dergelijke configuratie, daar schiet je niets mee op [quote:8baa357fcf="hjs"] ik heb gister ook even de 41.09 drivers geprobeerd, en Freecel wou opeens niet meer opstarten :( ik ben weer terug naar de 31.* drivers (dit is al de 5de of 6de keer dat ik een 4?.* driver probeerde maar iedere keer weer ga ik terug naar de 31.* serie)[/quote:8baa357fcf] Jij heb ook altijd pech met de 4x.xx drivers. komt zeker doow Windows 98 ;) Ik gebruik de 42.01 drivers en nog steeds geen problemen tegen gekomen.
Link naar reactie
Bedankt voor de eerste reacties :roll: volgende controles gedaan: ik gebruik directx 8.1 geheugen ok harde schijf ok temperatuur cpu ok lagere Nvidia drivers houden zelfde probleem blijft de voeding over ?! Is er een manier om dit te testen? (behalve slopen) videokaart heeft geen eigen cooler; heeft het zin om die erop te zetten?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...