Ga naar inhoud

Onboard-videokaart geeft storing op het beeldscherm.


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb vanmiddag een compu opgebouwd waarin een Asus P3W-E moederbord en de videokaart dus onboard heeft. Ik heb de drivers bij Asus.com gedownload en deze geïnstalleerd. Beeldscherm is een 15' Goldstar Studioworks 56m, die het op het vorige systeem perfect deed. Nu heb ik alleen heel veel last van storende trillende stepen over het beeldscherm. Net alsof er een groot electromachnetisch veld aan het storen is, alleen is dit niet het geval. Weet iemand toevallig wat er aan de hand kan zijn, en heeft iemand misschien een oplossing?
Link naar reactie
Ik had dat ooit met mijn viper 550 en een ctx monitor. lag bij mij aan de polariteit van het scherm ofzo, met powerstrip kon ik dat omzetten en toen was het goed. (bepaalde drivers had ik het trouwens niet) Maar je hebt dus geen magnetisch iets naast je monitor staan? box, Halogeen lamp? En je kabel naar je monitor is ook nog goed?
Link naar reactie
[quote:0a471732e8="hjs"]Ik had dat ooit met mijn viper 550 en een ctx monitor. lag bij mij aan de polariteit van het scherm ofzo, met powerstrip kon ik dat omzetten en toen was het goed. (bepaalde drivers had ik het trouwens niet) Maar je hebt dus geen magnetisch iets naast je monitor staan? box, Halogeen lamp? En je kabel naar je monitor is ook nog goed?[/quote:0a471732e8] Alles is goed... sterker nog, als de vorige computer er op wordt aangesloten lijkt er niets aan de hand. Zou het misschien met de [i:0a471732e8]'verversings-frequentie'[/i:0a471732e8] te maken kunnen hebben?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...