Ga naar inhoud

17"TFT scherm


Aanbevolen berichten

van tft schermen weet ik niet veel af. Ik weet wel dat een CRT scherm beter voor video is. Het verschil is al veel minder groot dan dat dit vroeger was. Maar het is er nog wel. Als je echt een actief en op hoog niveau met video werkt zou ik je aanraden een CRT monitor aan te schaffen. De prijzen van de 17" LCD schermen rijzen ook nog eens de pan uit. Je kan voor de prijs van de LCD monitor een veel groter en beter CRT scherm kopen Dit is toch zo? Succes Joost
Link naar reactie
Heb vandaag een 17 inch TFT monitor besteld (Samsung 171N) :P . Ik ben daarbij afgegaan op enthousiaste gebruikerservaringen (zie o.a. [url]www.kieskeurig.nl[/url]). Soms zijn de berichten tegenstrijdig, maar de beelden die ik in de verschillende winkels zie van de huidige TFT-monitoren bevestigen toch meer de positieve dan de negatieve berichten. Een 19 inch CRT-scherm levert waarschijnlijk een nog mooier beeld op, maar voor zo'n joekel van een kast moet je ook plaats hebben. Een TFT-scherm past beter, en is mooier in mijn opstelling (in de woonkamer). Sterkte met het maken van je keus! Groeten, Martin.
Link naar reactie
Ik ben in het bezit van een 17 inch iiyama AS4314UT tft scherm en ben daar erg tevreden over. Spelletjes spelen gaat goed, al speel ik niet van die heel hoogdravende spelletjes want heb sinds een week pas een fatsoenlijke videokaart (geforce 4 Mx 440). Had daarvoor een NeoMagic graph 128XD 2mb maar ook daar deed het scherm het prima mee. Ook met video bewerking. Ik vind het een aanrder zeker omdat hij nu niet al te duur meer is. Ik heb d'r destijds € 905,- excl. btw. voor moeten betalen.
Link naar reactie
helderheid. scherpte, kleuren bij mijn TFT (Lite On Litepanel 170) dik in orde, games geen probleem vwb "motion blurr" ben een all round gebruiker, geen prof. foto bewerker oid alleen let op de Pixeldefecten, eis een garantie dat je scherm geen defecte pixels heeft en niet binnen een redelijke bepaalde tijd krijgt, mijn scherm had ook een defect na een week maar door goede afspraken en service gewoon een nieuwe gekregen, is OK
Link naar reactie
Kijk goed voordat je koopt naar de specs. Reaktie tijd onder de 25ms herlderheid boven de 250:1 cd/m3 contrast iets van 400:1 of meer. kijk inderdaad naar de pixel garantie Ik heb kijkend naar dat alles voor de Hitachi cml174 gekozen en draai daar nu een week mee, en ben zeer tevreden. 16ms dus erg snel. Het enigste punt wat me zorgen over maakte was het aantal kleuren, maar 262K (18 bits) waar veel monitoren zeggen dat ze 24 bits zijn. Maar de kleuren zijn zonder meer prima, nergens banding of iets anders. :) http://www.hitachidigitalmedia.com/viewProduct_1.jsp?productid=276
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[quote:d3dba5845b="computer_nerdo"]als je weinig ruimte hebt moet je gewoon een tft scherm kopen als je genoeg ruimte hebt en er verder niet heel veel indruk bij vrienden mee moet maken zou ik toch een crt scherm nemen[/quote:d3dba5845b] :o ??? Je vergeet de energie, het is voor bedrijven vaak voordeliger een tft scherm te kopen dan een crt, ervan uitgaande dat het scherm de hele dag aanstaat.. Bij veel mensen thuis (zeker op dit forum) zal dit ook het geval zijn. Iets minder natuurlijk, maar wel veel. edit; indruk maken op vrienden met een tft scherm :-? ?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...