Ga naar inhoud

Te hoog voltage op agp bus en 3D mark score


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb een nieuwe videokaart gekocht omdat ik een video in nodig had. Omdat ik toch bijna geen games speel heb ik een Asus V9180 VS kaart gekocht. Deze beschikt over een Geforce 4 MX 440 chipset en 64 Mb DDR geheugen. De kaart werkt goed en ben d'r ook happy mee :D maar nu het volgende. Als je de software die bij de kaart zat installeert dan geeft die aan dat het voltage op de agp bus te hoog is. Het voltage is 3.53 volt, wat volgens de software iets anders moet zijn (wat zegt i niet) Ik denk 3.3 volt. Er staat dan bij dat dit te hoge voltage kan resulteren in een systeemcrash en / of een beschadiging aan de videokaart. Moet ik hier nu iets aan doen en zo ja hoe of gewoon zo laten. Systeem loopt gewoon stabiel. 3D mark 2001 SE Build 330 geeft een score van 3809 aan. Is dit redelijk voor mijn systeem? http://service.futuremark.com/compare?2k1=5512144 Amd Athlon Dondervogel 800 mhz. 512mb Sdram 133mhz (2x 256) Asus A7V mb met KT133 chipset Maxtor 20gb 7200rpm Aopen 52x cd - rom Aopen 2.4x Dvd brander Asus V9180 VS videokaart 64 mb DDR
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...