Ga naar inhoud

2e monitor boven bed?


Aanbevolen berichten

beste mensen, als eerste natuurlijk allemaal de beste wensen. Ik zit met een probleempje. Moet binnekort mn pc configuratie doorgeven en deze wordt dan eind januari geleverd. Als je behoorlijk wat geld te besteden hebt (2600) krijg je gekke iedeen. Zo heb ik nou iets nieuws in gedachten. De pc staat op mn slaap kamer en de monitor op mn bureau. Ik heb een cordless digital desktop en kan de pc dus de hele kamer door besturen. Nou lijkt het me echt super mooi om 's ochtends wakker te worden en gewoon heerlijk in me bed een beetje te surfen. Hier heb ik dan dus een 2e monitor voor nodig. Deze monitor is er zelfs de inbouw boven mn bed hangt er al. De videokaart die in de configuratie zit is een radeon 9700 deze ondersteund als het goed is geen 2 monitoren? Is er een relatief goedkope oplossing waardoor dit wel kan? Dus gewoon altijd de pc op mn bureau hebben staan die zeg maar constant aan staat. Dan 's ochtends even vooroverbuigen het power knopje van mn bed monitor inschakelen en computer met de cordeless desktop? Ik stel alle suggesties op prijs Vriendelijke groet Joost
Link naar reactie
onmdersteund hij dat wel? Kan ik dan dus gewoon 2 monitor kabels inpluggen? Ik denk dat de afstand een meter of 3 is... (bureau staat redelijk in de buurt tegenover mn bed maar moet achterlangs anders loopt die kabel dwars door de kamer in uiterste nood kan de kast aan de andere kant van mn bureau en dan is het nog zo'n 2 meter!!! Joost
Link naar reactie
ja maar dat is juist de pest. ik heb een extra monitor maar geen tv. temminste niet op mijn slaapkamer. Als ik hier een tv voor wil gebruiken moet ik een nieuwe aanschaffen... tv out wat voor kabel is dat? als er dan geen enkele andere mogelijkheid is moet ik maar een tv aanschaafen. Maar is de kwaliteit hier niet veel minder op? Greetz Joost
Link naar reactie
Dus ik kan gewoon een vga kabel van 3 meter aanschaffen? Zo ja wat is een goed merk en kan ik dat bij bijna elke shop bestellen? De pc wordt namelijk besteld bij www.boudrie.nl dat zit bij ons in de straat en krijg er nog eens extra korting. En het assortiment wat op de site staat is niet up to date dus daar niet op letten ik kan alles krijgen wat ik wil. greetz Joost
Link naar reactie
Stel dat ik 2 van deze kabels aan zou schaffen [link]http://www.eynstein.nl/a/226.html [/link] En dan nog het gedeelte wat al bij de monitor zit (het zijn verleng kabels male - female) dan red ik het. Kan ik het hier mee voor elkaar krijgen? En is het gewoon een kwestie van die tweede kabel achter in de video kaart steken? Zo niet hoe dan wel wat komt hier allemaal bij kijken en heeft dit verder nog gevolgen? greetz Joost
Link naar reactie
Ik snap dat verhaal tussen vga en dvi niet helemaal wat is dvi en heeft dit nog weer invloed op de prestatie van de monitor of is dit gewoon simpelweg een soort kabel Bijvoorbeeld een dvi kabel en een vga kabel En die kan je allebei gewoon aansluiten of vga monitoren? niet dat die dvi voor lcd is ofzo? Thanks Joost
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...