Ga naar inhoud

Beeldscherm trekt krom aan rechterzijde


Aanbevolen berichten

Hallo, Sinds een paar dagen is het beeld op mijn ± 2 jaar oude Hansol 17" monitor aan de rechterkant krom.. Als ik een snelkoppeling aan de linkerkant van het bureaublad verplaats naar de rechterkant, dan `krimpt´ de snelkoppeling (wordt kleiner). Dit heb ik op de resolutie van 1024*768. Op 800*600 heb ik geen problemen. Monitor: Hansol 17" Videokaart: Geforce 2 MX 220 (recente drivers aanwezig.) OS: Windows XP Prof SP1 Wie kan mij helpen?
Link naar reactie
[quote:28d3666548="Stephen"]Hey, Dat met die afstand tussen monitor en boxen is echt onzin. Op mijn oud pc, packardbell, zatten de boxen op de monitor bevestigt. En nooit problemen gehad.[/quote:28d3666548] In dat geval zijn de ingebouwde luidsprekers magnetisch afgeschermd. Niet alle losse luidsprekers zijn zondermeer magnetisch afgeschermd. Als je deze direct naast je scherm zet vervormt je beeld (magnetisch veld van de luidspreker beïnvloed de electronenbundel van je monitor) met kans op "permanente beschadiging".
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...