Ga naar inhoud

beeldscherm


Aanbevolen berichten

hallo, bij het opstarten van de PC zijn de icoontjes op het scherm dubbel zo groot als anders. bij instellingen scherm staat 640 X 480 en er is geen beweging in te krijgen.Als ik een programma opstart en b.v. op oke moet klikken kan dit niet omdat de knop te laag zit. ook met de kleuren kan ik enkel kiezen tussen 2 of 16. weet iemand de oplossing?
Link naar reactie
[quote:f10ed4864b="Maribex"]Hallo Tiny, Waarom Windows opnieuw installeren? Ik zou beginnen met het opnieuw installeren van de drivers van je videokaart. Op een ouder systeem (je schrijft niet welke pc je hebt) heb ik een soortgelijk probleem gehad, dat alleen opgelost kon worden door een aanpassing in de BIOS (VGA instellingen). Groeten, Martin :wink:[/quote:f10ed4864b] hallo, de pc zegt dat hij ( of zij) SIS 6326 niet kan vinden. Met Windows installeren bedoel ik dat de PC vraagt om de cd met windows 98 om de stuurprogrammas te vinden en opnieuw te installeren. Je hoort nog wel of het is gelukt grtn Tiny. p.s. ik klik nu op quote om te antwoorden. hoe kan ik antwoorden zonder dat het andere antwoord erbij staat?
Link naar reactie
[quote:10d892ff0a="tiny"] p.s. ik klik nu op quote om te antwoorden. hoe kan ik antwoorden zonder dat het andere antwoord erbij staat?[/quote:10d892ff0a] Je bent al lid sinds 20-3-2001 en je weet niet hoe je moet antwoorden zonder Quote? :roll: links onderin staat: [img:10d892ff0a]http://forum.computertotaal.nl/phpBB/templates/ct/images/lang_dutch/reply.gif[/img:10d892ff0a]
Link naar reactie
hallo, heb van alles geprobeerd om het rond te krijgen maar het lukt nog niet. bij apparatenbeheer staat een geel teken bij SIS 6326. ik heb een geregistreerde windows en die lukt het ook niet om de PC aan de praat te krijgen. ik stop er voorlopig mee. ga nog wat oliebollen eten en een wijntje drinken. allemaal een goed en voorspoedig 2003. je hoort nog wel wat de oorzaak was en hoe het is opgelost. Groetjes Tiny
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...