Ga naar inhoud

Daimond Viper V770


Aanbevolen berichten

Weet iemand of er nog drivers zijn voor Diamond Viper V770 voor Windows XP (Pro) Ik kan ze niet vinden en als ik de oude drivers uitvoer komt er voor dat het niet compatible is. Helpt het misschien als ik de compatibliteitsmode gebruik bij eigenschappen van het setup.exe bestandje en dan Windows 98 invul? Ik doe dit niet zomaar i.v.m. risicos
Link naar reactie
Diamond is gestopt met support voor de V770, drivers zijn alleen te vinden voor Win9x en ME, en NT4. Ikzelf heb een V770 en gebruik de NT4 drivers onder 2k. De kaart functioneert zoals hij onder 98SE en ME ook altijd gedaan heeft, alleen kunnen sommige spellen de Direct3D niet goed laden (zelfs niet met de nieuwste DX), dus geheel compatible zijn de NT4 drivers niet, maar voor zover ik weet het beste wat er te vinden is. Op de site van Nvidia (van de TNT2 op de V770) staan Detonator drivers die onder ME perfect werkten, maar onder 2k veroorzaken ze vastlopers. Hoe dit bij XP zit weet ik niet. Succes!
Link naar reactie
waarom pak je niet gewoon de nvidia detonators? Die werken gewoon hoor (bv ook op mijn V550). Volgens mij kun je gerust de nieuwste detonator installeren (maar dat staat er wel bij vermeld). Maar het beste is om dmv de zoekengine even uit te zoeken welke detonator de beste prestaties uit jouw kaart haalt (de nieuwste detonators zijn namelijk meer gericht op de nieuwe geforce kaarten). Voor de V550 zijn dat de detonators uit de 6 serie. De detonators zijn o.a. te downen op www.guru3d.com
Link naar reactie
Mijn vader heeft ook zo'n viper 770 en werkt onder Xp prof. gewoon de nvidia dirvers downloaden. Dit zijn de nieuwste die op de site staan: http://download.nvidia.com/Windows/41.09/41.09_win2kxp.exe Let op werken alleen onder win. 2000 / Xp Bij de windows logo test onderaan in het venstertje klikken op Toch Doorgaan
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...