Ga naar inhoud

nvidia Geforce MX440 zorgt voor vastlopen XP bij opstarten


Aanbevolen berichten

Ik loop bij installatie van een PC voor een vriend tegen het volgende probleem op: installatie van Windows XP plus moederbord (Gigabyte GA/7ZXE) verloopt probleemloos. Echter: de videokaart levert grote problemen op. De installatie van de driver via de bijgeleverde CD-rom lijkt perfect te verlopen en daarna geeft apparaatbeheer ook keurig aan dat de videokaart goed geinstalleerd is en goed werkt. Bij opnieuw opstarten van Windows blijft deze echter in het opstartscherm (met de blauwe blokjes) steken. Het enige wat dan nog helpt is opnieuw opstarten in de laatste bekende werkende instellingen. Dan is natuurlijk de configuratie van de videokaart verdwenen. Wie kent dit probleem en weet raad? Met vriendelijke groeten, Arend :cry: :cry:
Link naar reactie
Precies hetzelfde probleem gehad bij een vriend van mij, windows xp heb schijnbaar een probleem met deze kaart. Mijn maat heeft een mail binnen gekregen van ZDNedt.be En daar stond in dat je de nieuwe nVidia Detonator Driver kunt downloaden voor de verschillende windows versie's. Op deze Url: http://www.zdnet.be/downl.cfm?id=21776&mxp=27 Sindsdien nergens meer last van.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...