Ga naar inhoud

AGP Problemen


Aanbevolen berichten

Yo slimme mensjes! Ik heb een probleem met mijn GeForce 3 Ti 200 en mijn moederbord, een MSI K7T266 Pro2-RU. Op zich een prachtig systeem, weinig problemen. Behalve dit dus: allebei ondersteunen ze 4x AGP, maar hij staat op 2x. Ik in de bios kijken, en daar staat hij op "auto". Nu heb ik het volgende gedaan: - Handmatig naar 4x, veroorzaakte een instabiele toestand in 3d spellen (flikkerende beelden in bijv. MOH AA) - Bios geflasht, handmatig naar 4x, zelfde resultaat als hierboven - Bios nog steeds geflasht, AGP drivers erop, gekloot met de Rivatuner, AGP op 4x... dit was wel leuk, het werkte eindelijk een beetje, geen flikkerende shit, maar nu liep ie opeens vast, eerst na 20 minuten, later na 8, toen naar 3 enz. Geen houden meer aan dus. Ik bios teruggeflasht, en nu staat ie weer op auto, en dus op 2x... Dit zuigt, ik wil 4x! Ik heb gelezen dat het weinig verschil is, maar de ganze wereld heeft 4x, dus ik wil dat ook, zeker op mijn systeem! Trouwens, AGP drivers van VIA, wat moeten die eigenlijk voor een effect hebben? Greeeeeetz, Eddo, hier mijn 3d mark score, staat de 2x AGP en wat andere info: http://service.futuremark.com/servlet/Index?pageid=/orb/projectdetails&projectType=6&projectId=5454272
Link naar reactie
[quote:413a147f89="Slashhead"]Je kunt even proberen om SBA (side band adressing) uit te zetten. (BIOS moederbord) Misschien zorgt dat voor problemen op jouw moederbord. Niet elk moederbord kan dat goed ondersteunen.[/quote:413a147f89] Ha! Bedankt voor de snelle reactie. Maar in rivatuner én in infoview (leuk tooltje voor MSI moederborden) staat dat SBA uit staat, toen ik had gekloot met rivatuner had ik hem aangezet, evenals fast write, die daarvoor ook uitstond (hoewel hij in de bios aanstaat :( ) Toen flipte ie niet meer zoals ik al zei, maar hij liep wel vast... Greetz Eddo
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...