Ga naar inhoud

Radeon 9000 Pro een lage score!!


Aanbevolen berichten

  • Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[quote:51d10b8032="Wizz15"]Ik heb net een nieuwe Club 3D Radeon 9000 Pro aangeschaft maar mijn 3D mark score is rond de 1200 (ik heb 3D Mark 2001 SE build 330) en dit is mijn systeem: Pentium III 1000 mHz 256 mb SDRAM AOpen MX33 mobo (met Via chipset) Club 3D Radeon 9000 Pro met 128 mb DDR RAM Windows 98 SE[/quote:51d10b8032] Dit normaal gesproken echt onmogelijk!!!!! :-? Dan moet je alle setting toch maar eff op standaard zette en nog een keer proberen, want dit klopt van geen kanten. Ik haal dezelfde Score met een Voodoo3, 128Mb PC2100 en een DURON 1200!!
Link naar reactie
Kan het ook zijn dat er nog resten van de oude drivers zijn achtergebleven en dat de kaart daarom niet goed functioneert? Ik heb wel bij software de drivers gedeinstalleerd en ook de mappen waar die drivers in geinstalleerd waren heb ik weggehaald, maar Radeonator zegt dat mn oude videokaart er nog in zit. Bij beeldschermadapters staat alleen mn nieuwe kaart. Ik was van plan om de hele harde schijf te formatteren, zou dit kunnen helpen?
Link naar reactie
Drivers kunnen trouwens wel grote verschillen maken, als je 3d kaart niet goed herkend word door ongeüpdate moederbord drivers, gebruikt hij de eventuele agp 3d kaart als PCI, dat scheelt enorm hoor... Maar effe ontopic, ja, formatteren helpt heel vaak en is ook goed om te doen. Maar ik denk dat het in dit geval, zoals je al zelf aangeeft, ligt aan het niet goed verwijdert zijn van de oude drivers... Dus ik zou inderdaad voor het formatteren gaan.
Link naar reactie
Ik heb m nu geformatteerd, maar eigenlijk is mn score nog steeds te laag. Ik zag overigens wel bij het installeren van mn videokaartdrivers dat hij heel even op 'PCI Display Driver'stond en daarna vernaderde in 'Radeon 9000 Pro' terwijl dit duidelijk een AGP kaart is. Ik heb trouwens meteen alle nieuwe drivers geinstalleerd, niet eerst de oude.
Link naar reactie
Ik zal eens kijken. Waar ik ook nog achter ben is dat de IRQ van de videokaart gedeeld wordt met nog 4 andere 'apparaten', nl: - ACPI IRQ Houder voor PCI IRQ-besturing - ACPI IRQ Houder voor PCI IRQ-besturing - VIA Tech 3038 Universele hostcontroller voor PCI naar USB - VIA Tech 3038 Universele hostcontroller voor PCI naar USB - Radeon 9000 Pro Ze zitten allemaal op IRQ 11
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...