Ga naar inhoud

problemen met geforce 4 mx 420


Aanbevolen berichten

steeds als we een spel proberen te spelen loopt of de computer vast of je word in een keer uit het spel gegooid. systeem: windows 98 second edition, 4.10.2222 A AMD Athlon(tm) XP 512 MB RAM systeembronnen: 57% beschikbaar bestandssysteem: 32 bits virtueel geheugen 32 bits geen pc-kaartsockets geinstalleerd geen schijfcompressie Geforce 4 Mx 420, met 64mb ram, hij geeft ook geen foutmelding bij het configuratiescherm. We hebben alles al geprobeerd, windows opnieuw installeren, drivers opnieuw installeren, spellen opnieuw installeren. Maar niks werkt Joost
Link naar reactie
misschien heb ik een lot genoot gevonden, het kan een infinite loop error zijn, al weet ik daar nog niet al te veel vanaf. Ik heb ook veel geporbeert (zie mijn "infinite pool error" post). - het kan aan de videokaart liggen die niet goed contact maakt (door stof) - dat je voeding te te weinig spanning levert - of aan je geluidskaart (ik heb een SoundBlaster) misschien kun je hier iets mee, of zoek er nog wat meer informatie over op, ik ben zelf ook nog opzoek naar een oplossing
Link naar reactie
Maak een goede backup en formatteer + reïnstall win 98 ff, daarna gooi je de nieuwe Nvidia drivers erop van www.nvidia.com en ga je weer gamen, als het probleem dan nog niet verholpen is zal het in de hardware zitten. - Temp probleem => Open de kast en probeer het dan eens - Te weinig voeding zou ook kunnen.. Vertel eens wat meet over je systeem
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...