Ga naar inhoud

2 monitoren op mijn Geforce 3 ti200 aanstluiten?


Aanbevolen berichten

was nog even vergeten: voorwaarde is wel dat ze allebei tegelijk aan kunnen. [quote:16c219ff33]Door middel van nview denk ik niet, geforce 3 ondersteund dit niet. Misschien zijn er andere progjes. Je kunt ook een stekertje kopen wat je vga splist. Voor de rest zou ik het niet weten.[/quote:16c219ff33] De bedoeling is ongeveer dat ik dus bijvoorbeeld 2 applicaties heb draaien, en allebei op 1 monitor...
Link naar reactie
[quote:a91feeaf2e="Red Dragon"]Dit kan niet met een GeForce 3 TI zoals Upke al aangeeft. Je zult dan een nieuwe videokaart moeten aanschaffen.[/quote:a91feeaf2e] [quote:a91feeaf2e="Upke"]Gewoon een prul PCI ding zal genoeg zijn dacht ik..[/quote:a91feeaf2e] Je kunt dus een nieuwe kaart aanschaffen waarop je twee monitoren kunt aansluiten (Een geforce4 Ti4200 of vergelijkbare Radeon bijvoorbeeld). Of je zet er een PCI-kaartje naast voor je tweede monitor. De eerste optie is wellicht mooier, maar ook duurder. Zoals wel vaker :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...