Ga naar inhoud

TV-out naar TV


Aanbevolen berichten

Ok mensen, Ik heb een gforce 2 mx in mijn computertje zitten en daar zit een tv-out aan, ik heb die verbonden met mijn computer en dat zit allemaal wel goed.. Ik heb de laatste drivers gedownload van www.nvidia.com, ik heb Windows XP Home edition als OS... Mijn probleem is nu dat als ik naar de instellingen van mijn beelscherm ga, en daar de optie kloon aanzet dat ik inderdaad beeld krijg op mijn TV, maar dit beeld heeft geen kleur... Nou heb ik ook al gelezen dat je de 'pal' goed moet zetten enzo, maar ik heb geen idee waar ik die zoou moeten vinden, maar volgens mij heeft het daar namelijk niks mee te maken want ik heb al zoveel dingen geprobeerd, heeft iemand enig idee wat het zou kunnen zijn of hoe ik in ieder geval mijn beeld op de TV met kleur krijg reageer dan eventjes! Met vriendelijke groet, Laurens V.
Link naar reactie
Dat heb ik natuurlijk al lang gedaan, ik zal even uitleggen hoe mij instellingen zijn: De optie staat op: Kloon in het nView tab. Mijn primaire scherm (computer) staat als: Analoog beeldscherm Mijn secundaire scherm (tv) staat als: TV PAL -B/D/G/H/I Dus die PAL instelling klopt blijkbaar dus wel, maar ik krijg nog steeds zwart-wit beeld op mijn TV... Iemand enig idee?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...