Ga naar inhoud

hercules 9700 pro klote resultaten


Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal Ik heb een hercules 3d prophet 9700 pro. ik krijg hem maar niet goed ingesteld. Als ik return to castle wolfenstein speel dan is hij heel snel en heeft best mooi beeld maar hij blijft regelmatig haperen het beeld staat dan even stil en het geluid stottert dan. toen ik gta speelde was het beeld niet mooi, het leeg alsof er een soort ja um hoe zeg ik dat heel fijngaasjes rooster of het mooie beeld zat. ik heb directx 9 geinstalleerd. catalyst 2.5 en update 3.0 catalyst. Wat doe ik verkeerd of kan ik mijn problemen verhelpen. En hoe stel ik fsaa enzo allemaal in? Greetz Mob :(
Link naar reactie
het was inderdaad gta3 en die speelde ik op 640x nog iets hoger kreeg ik hem dus niet. En bij return to castle wolfenstein speelde ik hem al bij 1024x768. Maar bij de intro van rtcw happerde hij al. en de fsaa kan ik niet instellen, ik zie geen schema's of dergelijke. Ik kan alleen bij eigenschappen de resolutie instellen en verder niks. Greetz
Link naar reactie
Enige manier om ze echt goed te verwijderen is gewoon je pc ff te formatten (als je slim bent heb je partities gemaakt zodat je je files kunt bewaren). Na de installatie van XP gooi je de Chipset drivers van de cd óf de nieuwste van de Intel site erop, de driverds voor je videokaart en dan probeer je ff 3dmark, niet omdat 3dmark zo geweldig is, maar het is gewoon een goede graadmeter om te controleren of het goed zit met je systeem. Verder zijn de intel chipset drivers erg belangrijk mijn 3dmark score zonder deze drivers waren 9100 :( mét 15000 zoals je weet... :)
Link naar reactie
als je in de Faq hebt gelezen hoe je de control panel moet installeren, zou ik je aanraden nog eens te kijken.. staat precies hoe je de drivers verwijderd... ( hint: net als bij Nvidia) dus: - in je software lijst de drivers deinstalleren - de videokaart verwijderen onder apparaatbeheer.. rebooten en de nieuwe catalysts erop... as easy as stealing candy from a baby... :lol: (net als de FAQ lezen dus!!!! :wink: )
Link naar reactie
[quote:f523e55490="Paulus4Ever"]Even misschien een stomme vraag ! Wat zijn of bedoelen jullie met Catalysts ??? Groeten, Paul.[/quote:f523e55490] de Catalyst drivers zijn de drivers voor de ATI Radeon videokaarten dit staat overigens in de [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=75962]FAQ[/url] heel leerzaam zou iedereen een keer moeten lezen, dat scheelt dit soort vragen :roll:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...