Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

[quote:8b53d973a1="Red Dragon"]Opmerking van [i:8b53d973a1]De Geest Van Oirlo [/i:8b53d973a1]klopt niet. de GeForce 4 MX ondersteunt wel degelijk nView Opmerking van [i:8b53d973a1]Liessent[/i:8b53d973a1] is correct.[/quote:8b53d973a1] Ik denk dat je het een beetje verkeerd begrepen hebt. Ik d8 dat de Geforce 4MX geen dualvieuw (TV+mon) ondersteunde maar ik begin nu te twijfelen. Nvieuw ondersteund d8 ik bijna elke nvidia kaart.
Link naar reactie
bedankt, Ik heb de faq van red dragon doorgelezen en ben al een heel stuk verder gekomen. Mijn videokaart herkend de tv wel en staat als tv-pal B ingesteld. Bij de eigenschappen van beeldscherm/instellingen zijn twee monitors op het scherm zichtbaar 1 en 2. Monitor 1 is helder zichtbaar en monitor 2 staat er grijs (niet actief ) naast. Het beeld op mijn tv blijft als ik een dvd afspeel wit. Alle opties op de tv (av1-av2-yc2-av3-yc3) zijn uitgeprobeerd. Wat moet ik nog meer instellen om mijn dvd te kunnen zien. Alvast bedankt.
Link naar reactie
Ik heb aleen maar een composietkabel zou toch ook moeten werken. Op de mijn Sony tv heb ik de uitvoer op tv gezet. Op mijn pc staat de primaire analoge beeldscherm staat als weergave 1 en als weergave 2 staat TV pal-B. Ik selecteer weergave 2, klik op toepassen. Start een DVD film en is aleen zichtbaar op mijn pc monitor. Weergave 2 blijft sneeuw?
Link naar reactie
Ik heb ongeveer hetzelfde probleem.. Ik heb ook alles goed gedaan maar het scherm op mijn tv blijft zwart-wit beeld, als uitvoerapparaat waarop ik windows wil weergeven heb ik de TV en formaat PAL-B/D/G/H/I en als Formaat videa-uitvoer heb ik: Automatische selectie, iemand enig idee hoe ik kleurenbeeld kan krijgen? Met vriendelijke groet, Laurens V.
Link naar reactie
[quote:834a98ab6d="terrorbyte"]Ik heb zojuist een nvidia Geforce MX440 aangeschaft, en de pc met een s-video kabel naar de scart aansluiting op de tv aangesloten. Ik krijg geen beeld op de tv met nview, volgens mij komt dit doordat de tv automatisch als ntsc wordt herkend terwijl het natuurlijk een pal tv is. hoe kun je dit aanpassen?????[/quote:834a98ab6d] Ik kan me vergissen maar ik d8 dat dit in de FAQ staat, bovenaan in de lijst van onderwerpen. :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...