Ga naar inhoud

infinite loop error!! --> :cry:


Aanbevolen berichten

in de nieuwste computer totaal (januari 2003) stond een artikel over infinite lop error, weet iemand van jullie hier meer over. Of dit bij bepaalde videokaarten of/en moederborden voorkomt? problemen: blauwscherm bij het spelen van games (zoals UT 2K3, CS, NHL 2003) bij Ut 2K3 krijg ik deze foutmelding: UT2003 Build UT2003_Build_[2002-09-19_17.26] OS: Windows XP 5.1 (Build: 2600) CPU: AuthenticAMD PentiumPro-class processor @ 1673 MHz with 255MB RAM Video: 3D Blaster GeForce3 Ti 200 (3082) General protection fault! History: RenderLevel <- FLevelSceneNode::Render <- FPlayerSceneNode::Render <- UGameEngine::Draw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop kan iemand mij helpen??
Link naar reactie
aaaaarch, het help allemaal niet: - computer opnieuw installeren - nieuwste drivers - geen moederbord drivers installeren - creative drivers installeren alle combinaties heb ik nu wel gehad, maar ik blijf blauwe schermen krijgen. De foto is niet echt scherp maar dit krijg in na 4 min Medal of Honor: AA, nadat ik mijn computer omnieuw heb geinstalleerd en ik baal!!! [url]members.lycos.nl/mrd3vil/error.JPG[/url]
Link naar reactie
[quote:fa01dc659f="Mr.D-evil"] OS: Windows XP 5.1 (Build: 2600) CPU: AuthenticAMD PentiumPro-class processor @ 1673 MHz with 255MB RAM Video: 3D Blaster GeForce3 Ti 200 (3082) [/quote:fa01dc659f] Ik ken geen AMD die op 1673 loopt ? Heb je hem overclocked ? XP 5.1 Build 2600 wat houdt dat in : een beta versie ? Of is het gewoon een normale versie ? Is dit vanaf het begin of sind kort ? a. Probeer een andere video kaart ? b. download een proggie (dacht memtest of zo ) en check of er geen fout in je geheugen modules zit. c. FORMAT C: Als je hierna nog steeds probelemen hebt, uitgebreide info posten van je hardware, wanneer deze fouten begonnen etc..
Link naar reactie
ik heb een AMD XP 2000+ maar die loopt op 1673 MHz en XP 5.1 is normal, na het installeren van het win XP service pak bleven de problemen het zelfde. ik heb het al een tijdje maar ik heb er zeker niet altijd last van gehad. Ik heb er al een Voodoo 4 in gehad en dan doen de games het prima, dat is het erge juist want als ik wil gamen dan ligt er een kaart van (toen gekocht voor) 315 euro naast mijn kast :cry: memtest heb ik en alles deed het de korte test een de lange test (die heb ik na 6 uur stilgezet want ik geloofde het wel (dat het niet aan het geheugen ligt)
Link naar reactie
[quote:c4982c5c0e="Mr.D-evil"]ik heb mijn videokaart ff afgegeven bij de winkel waar ik hem heb gekocht, die gaan hem testen, bedankt voor de reacties iig.[/quote:c4982c5c0e] A;s ie terug is de kaart etc.. Je hebt een Voodoo4 erin gehad ? Was dat voor de TI of erna ? Heb je de drivers vd Voodoo grondig verwijderd ? Als de kaart terugkomt en het is GOED, doe dan aub een format c: Ik weet zeker dat ie dan als een trein gaat lopen
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...