Ga naar inhoud

zwart wit beeld...


Aanbevolen berichten

hallo, ik heb de faq en verdere info doorgelezen hier en ik zit toch met een vraag... ik heb mijn videokaart verbonden met de tv (svhs in en out gebruikt) beeld is helaas zwart wit, ik heb 3 svhs aansluiting op de tv zitten, hij zit nu in de eerste(s->2) ik kan mijn handleiding er niet meer op naslaan (van de tv dus) na 2 verhuizingen is die kwijtgeraakt (slecht excuus) andere tv ingangen heb ik ook uitgeprobeerd met hetzelfde resultaat en 1 ingang gaf helemaal geen beeld. wat nu te doen, ik moet misschien maar hopen dat er nog meer mensen zijn met een vergelijkbare tv als de mijne (sony KV S2951D). zoektocht op het net levert geen info op helaas, alleen een tv als deze die te koop is in Polen ofzo:) verder heb ik ook geen geluid, ik zal wel niet al te slim gedacht hebben toen ik ervan uitging dat de kabel het geluid ook wel mee zou nemen;) al blijf ik ook dat wel raar vindne.. ik hoop dat ik verder geholpen kan worden ( anders toch maar om een home theater setje..) patrick
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...