Ga naar inhoud

Wat voor een TV-kaart??


Aanbevolen berichten

Ik wil graag tv kunnen kijken op m'n pc. Dus met een tvkaart. Nu heb ik twee opties openstaan: Note: Tv via de kabel is nog niet uitgevonden in Punthorst 1) Zenders kijken die je via de normale atenne kunt ontvangen. (Ned1, 2, 3, regionale zenders 2) Zenders kijken die je via de schotel kunt bekijken. (Dus ongeveer alles) Moet ik in de kabel een splittertje zetten (een naar decoder, ander naar pc) of moet ik twee ontvangers op de schotel zetten. En kan de kaart dan ook de Nederlandse zenders ontvangen, of alleen de publieke duitse etc. die ook via de Astra satteliet gaan. Ik zou graag een paar reacties willen horen van diegenen die ook tv-kijken via (het liefst) met de schotel. Vooral hoe je dat gedaan hebt.
Link naar reactie
[quote:3f879c24b5="computer_nerdo"]ik heb wel een pinacle tv-kaart maar ik kijk via de kabel verder heb ik er ook geen verstand van misschien zou je moeten proberen om aan kabel tv te komen via weet ik veel[/quote:3f879c24b5] Als er geen kabel ligt is het moeilijk om kabel TV aan te sluiten of aan te komen............ :wink: Kun je op die decoder geen 2Tv's aansluiten???
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...