Ga naar inhoud

Waarom zo'n lage benchmark?


Aanbevolen berichten

System Info Version: 2.2 Operating System: Microsoft Windows XP Processor: Intel Pentium® 4 @ 1.71 GHz Graphics Card: NVIDIA GeForce2 MX/MX 400 Total Physical Memory: 256 MB Free Physical Memory: 76.99 MB Motherboard Manufacturer: ASUSTeK Computer INC. Motherboard Model: <P4T-E> Mijn benchmark bij 3dmark2001 se pro, kwam ik maar op 3300 punten, is dat niet wat weinig? En zo ja waar kan dit aan liggen
Link naar reactie
als ik bij gekke ui kijk is het nog niet eens zo'n gekke score voor je systeem... met een P4 1,7 Ghz en een MX440 is de hoogste score 4005.. je kan evt de kaart proberen te OC'en met Rivatuner [url=http://www.guru3d.com/files]rivatuner[/url] maar ik denk dat dit toch wel een beetje de max is voor jou.. wil je echt een betere score dan zul je toch aan een andere kaart moeten denken... edit:// plaats ok even je link erbij van gekke-ui.... en ik weet niet wat voor drivers je gebruikt, maar probeer anders een nieuwe detonators te downloaden van dezelfde link die ik eerder gaf....
Link naar reactie
[quote:5f9d381d30="turbulence"]laat maar over die link... ik heb je al gevonden... http://service.futuremark.com/compare?2k1=2880085 ik zou eens nieuwe detonators downloaden http://www.nvidia.com/view.asp?IO=winxp-2k_41.09[/quote:5f9d381d30] met een Geforce 2 heb je toch weinig aan de 41.09 drivers? 29.40 oid waren toch voor de GF2 geoptimaliseerd?
Link naar reactie
Je moet de Nvidia driver 41.09 gebruiken. Gebruik bij het installeren detonator destroyer. Als je dan die driver hebt geïnstalleerd moet je even kijken onder eigenschappen. Daar staan instellingen die je kan wijzigen. Gebruik altijd de instelling hoogste prestatie. Ik had eerst de benchmark van 6800. Daarna nieuwe drivers: 7889. even alles op de hoogste settings (fsaa uit) Nu haal ik 9200. Wel aardig. :D
Link naar reactie
[quote:bcb1f49e22="ProblemPc"]Je moet de Nvidia driver 41.09 gebruiken.[/quote:bcb1f49e22] De laatste drivers die ik heb getest voor een GF2MX400 waren de 40.72 detonators. Die waren net zo goed als de 29.42. De 41.09 heb ik nog niet zien draaien op een GF2MX400, dus als ik jou was zou ik de 40.72 gebruiken of zelf ff testen welke detonator de beste is voor jouw kaart. Btw, die 3DMark score van jou ik best hoog voor een GF2MX400. Met RivaTuner kun je er nog 300 tot 600 punten bij halen. De maximale Vcore en Vmem van de GF2MX400 liggen op ongeveer 240/210MHz, maar dat verschilt natuurlijk per kaartje.
Link naar reactie
ik zou gewoon de [b:531dddf5e9]29.42 [/b:531dddf5e9]drivers gebruiken. deze zijn gegarandeerd stabiel en snel zat voor de GeForce 2 mx/gts/ti/pro/ultra de 40.41/40.42/40.52/40.71/40.72/41.03/41.09 drivers zijn allemaal leuk en aardig en werken ook met de GeForce 2 MX e.d. maar je schiet er niets mee op. zoals al eerder werd gemeld zijn de 4x.xx drivers geoptimaliseerd voor DirectX 8 Compliant kaarten. al de DirectX 7 compliant kaarten hebben er niet veel aan. (tenzij je de nieuwe interface mooier vind) Overigens is de score voor jou systeem prima. andere drives dan de 29.42 zullen niet veel winst geven. ook Overklokken heeft niet veel zin. levert wel wat op maar niet veel. ik zou dus de 29.42 drivers gebruiken en tevreden zijn met wat je heb.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...