Ga naar inhoud

Control panel voor ATI RAGE LT PRO AGP


Aanbevolen berichten

Kan iemand mij helpen waar ik het control panel kan downloaden voor een ATI RAGE LT PRO AGP 2x (english) chiptype : MACH 64 DAC-type : internal voorziening : DIRECT DRAW 1.00 Ik heb al op de site van ATI gekeken. Ik heb er al verschillende files gedownload maar het zijn helaas de juiste niet. Want als ik dan de control panel installeer dan geeft het een conflict en komt de melding dat het programma gesloten wordt. Ik weet gewoon niet welke versie van het control panel de juiste is en ik moet gebruiken. Ik werk met WINDOWS ME en de display drivers worden automatisch herkent maar helaas niet het CONTROL PANEL. En ik zou graag willen gebruik maken van mijn TV-OUT functie. [/url]
Link naar reactie
Deze kaart zit standaard in een Compaq armada 1750 laptop. Het is een ouder toestel waar helaas de orginele cd niet meer bij zijn. en al die drivers en andere programma's zitten op die cd'tjes. Pech voor mij dus. :( :( :( :( Ik heb die laptop gekregen omdat die toch maar ik de kast stond bij mijn zus. En ze was de orginele cd'tjes van Compaq zelf kwijtgeraakt tijdens de verhuis. (je weet wel van die Master cd's , waar alles opstaat) Ik heb er nu Windows Me opgezet en een beetje gezocht naar oude drivers en programma's die ik nog kon vinden en alles werkt goed. Alleen ben ik nu nog op zoek naar het control panel voor deze kaart. Zodat de tv-out terug werkt. Ik heb al gezocht op de site van ATI maar daar staan er zoveel dat ik er niet zo goed aan uit kan welke ik moet hebben. En helaas op de site van Compaq zelf kan ik wel de display drivers vinden maar niet het control panel. Hopelijk is er iemand die mij verder kan helpen De enige informatie die ik nog heb van deze kaart is de softwareversie : 5.25.C9Y
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...