Ga naar inhoud

hoeveel zal ik stijgen?(3dmark)


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb nu een amd athlon xp 1900+, 512MB ddr ram met een gforce 4mx 440 64 mb ddr ram, ik her er eens die 3dmark van madonion laten op lopen en ik heb blijkbaar 5250 punten, na verschillende pogingen slechts een max van 10punten afwijking dus dit is mijn werkelijke score, vogens mij normaal(of niet?). Mijn vraag is nu hoeveel die score zal omhoog gaan na het monteren van een gforce 4 ti 4400 64 MB ram, iemand een gedacht ?
Link naar reactie
[quote:97b9ae67b4="Upke"]Ik zou zeggen spaar voor een geforce 4 TI 4200...[/quote:97b9ae67b4] Koop dan gelijk een ATI Radeon 9500PRO, voor die paar euro's meer heb je een véél snellere kaart. Dan zul je de 12.000 punten wel hale denk ik :D Voor €219 heb je die al! Bij [url=http://www.tweakers.net/ext/lt.dsp?ref=p&LeverancierID=4380&ID=10075421&dest=http://www.computerconcurrent.com]www.computerconcurrent.com[/url] (Vanaf januari leverbaar, maar dat is overal zo)
Link naar reactie
ok ik heb nu een nieuwe kaart, een gforce ti 4200, maar ik zit nu even te kijken en in die handleiding staat er gewoon ander uithalen nieuwe insteken drivers installeren en voila 't is gebakken. Mijn kaart die er nu inzit is een gforce 4 mx 440 van MSI en de nieuwe is een gforce 4ti 4200 van het merk creative is het dan niet beter day ik eerst alle software van MSI en de drivers er eerst afsmijt en dan pas de nieuwe kaart installeer?? Kestie van complicaties te vermijden. vele groeten liefst snel een antwoord, ik zit nu nog op het werk maar als ik thuiskom zal mijn eerste werk die nieuwe videokaart er inklooien zijn.
Link naar reactie
[quote:7123a967c2="rombaft"]ok ik heb nu een nieuwe kaart, een gforce ti 4200, maar ik zit nu even te kijken en in die handleiding staat er gewoon ander uithalen nieuwe insteken drivers installeren en voila 't is gebakken. Mijn kaart die er nu inzit is een gforce 4 mx 440 van MSI en de nieuwe is een gforce 4ti 4200 van het merk creative is het dan niet beter day ik eerst alle software van MSI en de drivers er eerst afsmijt en dan pas de nieuwe kaart installeer?? Kestie van complicaties te vermijden. vele groeten liefst snel een antwoord, ik zit nu nog op het werk maar als ik thuiskom zal mijn eerste werk die nieuwe videokaart er inklooien zijn.[/quote:7123a967c2] Deinstaleer de oude drivers en Instaleer de 41.09 drivers en Lees de FAQ!
Link naar reactie
Radeon 9500 PRO is een lekker geprijste kaart voor wat je er voor krijgt, hij is ongeveer even snel als de geforce 4 TI 4200 (nou misschien iets sneller) Maar zodra je aa en ansio aan zet zal de geforce 4 aanzienlijk preformance verliezen, de radeon 9500 PRO niet. Je zou ook zon 9700 kunnen kopen, maar waarom als je al goede preformance hebt met de 9500 PRO.
Link naar reactie
kijk anders eens op deze link http://www.tweakers.net/nieuws/24829 hier zie wel interessante dingen zoals dat sommige videokaarten een stuk beter presteren met de AMD XP 2700+ dan met de intel pentium 4 3.0ghz en dat de radeon inderdaad wat sneller is maar k ben toch tevreden met mijn nieuwe gforce 4 ti 4200, ik post hier later nog wel eens mijn 3dmarks. :roll:
Link naar reactie
[quote:a545a21679="rombaft"]En hier dan de nieuwe score, maar ik moet wel nog de nieuwste drivers installeren ik zit nu met 40.13 3dmarks : 8600 :) niet slecht maar kan beter, hopelijk met de nieuwe drivers en desnoods een beetje overklokken. :o[/quote:a545a21679] 40.13 is een beetje buggie, je kan beter de 40.72 of 41.03 gebruiken. En met een beetje overclocken en het betere afstelwerk moet je minstens 10.000 punten halen :D
Link naar reactie
Heb bij mijn gf2pro 64mb effe die 3dMark laten draaien BWahaahhaha 3815 punten. :cry: :cry: maar wat wil je! Toch maar die 9700 denk ik of die 9500 die jullie aanprijzen. Lijkt mij ook de beste erg bedankt iedergeval. Nu alleen nog de laagste prijs zoekken :P :P Groeten, NoNoAD ps : ( test systeem : 1,4Ghz AMD, 512Mb, GF2pro 64mb, 30Gb-HD )
Link naar reactie
[quote:7193e06020="NoNoAD"]Heb bij mijn gf2pro 64mb effe die 3dMark laten draaien BWahaahhaha 3815 punten. :cry: :cry: maar wat wil je! Toch maar die 9700 denk ik of die 9500 die jullie aanprijzen. Lijkt mij ook de beste erg bedankt iedergeval. Nu alleen nog de laagste prijs zoekken :P :P Groeten, NoNoAD ps : ( test systeem : 1,4Ghz AMD, 512Mb, GF2pro 64mb, 30Gb-HD )[/quote:7193e06020] Voor dat systeem maakt het niet veel uit of je er een 9500 of 9700 in zet. En aangezien de 9500 goedkoper en nu ook overklokbaar is zou ik daar voor gaan. (Ik heb ook een veel te goede kaart voor mijn systeem, maar dit is wel weer een motivatie om de rest ook up te graden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...