Ga naar inhoud

Agp 8x of 2x ?


Aanbevolen berichten

Ik heb ook zo iets alleen dan met 2X AGP, hij staat in het bios op 'enabled', en mijn videokaart onderstunt ook 2X AGP, maar hij blijft lopen op 1X AGP. Ik heb de nieuwste drivers van mijn moederbord geinstalleerd en ook het nieuwste bios. Ook heb ik mijn nieuwe videokaart drivers geinstalleerd, maar dan loopt de videokaart eigenlijk helemaal niet meer. Dit is mijn systeem: Pentium III 1000 mHz 3D Club Radeon 9000 Pro 128 mb DDR Ram AOpen MX33 mobo met Via chipset 256 mb SDRAM Windows 98 SE
Link naar reactie
Hallo, Je moet het maar zeggen als ik verkeerd zit maar vaag staat me bij dat er nieuwe AGP kaarten zijn die op een lagere spanning draaien, zo uit mijn blote hoofd 1.5V ? Of de vatting, dat ding waar de kaart ingestopt wordt verschillend is weet ik ook niet, misschien passen de kaarten (met enige moeite) in de verschillende AGP_slots als er verschillende slots bestaan !? Alipapa
Link naar reactie
Als ik jullie was, zou ik Powerstrip downloaden, daarmee kun je heel makkelijk je AGP waarden veranderen. Ik kon hem eerst ook niet op 2X AGP zetten, terwijl het wel was aangezet in het bios. Met Powerstrip kon ik het toen alsnog aanzetten. [url=http://download.com.com/3000-2094-10175383.html?tag=lst-0-1]Klik hier[/url] om het programma te downloaden.
Link naar reactie
[quote:ea6fd816bf="Alipapa"]Hallo, Je moet het maar zeggen als ik verkeerd zit maar vaag staat me bij dat er nieuwe AGP kaarten zijn die op een lagere spanning draaien, zo uit mijn blote hoofd 1.5V ? Of de vatting, dat ding waar de kaart ingestopt wordt verschillend is weet ik ook niet, misschien passen de kaarten (met enige moeite) in de verschillende AGP_slots als er verschillende slots bestaan !? Alipapa[/quote:ea6fd816bf] AGP 4x en 8x werken op 1,5Volt. AGP 1x en 2x op 3,3Volt. Er zijn idd verschillende slots. Het verschil zit in de extra inkeeping bij 1,5V. Dit zorgt ervoor dat grafische kaarten die alleen op 3,3Volt werken niet in een moederbord kunnen worden gedrukt die 1,5Volt only is.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...