Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

mijn vraag is hoe moet ik een videokaart installeren het is nl zo mijn moederbord is een eagletec uit de 810M serie daar zit een videokaart onboard van 64mb maar ik wil er een agp kaart inzetten hoe moet ik dit aanpakken.De chipset van de kaart onboard is SIS 730s en mijn agp kaart is een Nvidia GF 4x440. Nu hoor ik om me heen dat het niet kan op dat moederbord is dat nu zo. Mijn pentium is 1200mgh. BVD Gr Harry
Link naar reactie
[quote:806caa44d4="Upke"][quote:806caa44d4="Upke"]Als je agp hebt kunnen daar alle agp kaarten in. [b:806caa44d4][color=red:806caa44d4]Messchien[/color:806caa44d4] met hier en daar een uitzondering,[/b:806caa44d4] maar die zal voor jouw wel niet van toepassing zijn.[/quote:806caa44d4] Zie het dik gedrukte stuk, zal in het vervolg wat duidelijker zijn...[/quote:806caa44d4] :oops: Die had ik over het hoofd gezien, misschien kwam het door de schrijffout ;)
Link naar reactie
[quote:7207e8b79a="Red Dragon"]Je heb dit moederbord : http://www.eagletec.nl/mb810lmr.htm je heb GEEN pentium CPU maar een Duron 1200mhz of een Athlon 1200mhz. Deze heeft een AGP slot. hier kan dus gewoon een AGP Nvidia GeForce 4x440.[/quote:7207e8b79a] Waarom denk ik dat ik exact hetzelfde bord heb gehad alleen met een andere naam: Pcchips 810LMR. Voor het antwoord op je vraag. Maak je geen zorgen, hij past gewoon. Een vrind van mij heeft op dit bord een G4Ti4400 lopen. Je ob kaart word automatisch uitgeschakeld en die 64MB heb je ook weer terug bij je mem :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...