Ga naar inhoud

Monitor bij 1024 X 768 vaag beeld


Aanbevolen berichten

K7S5a AMD Athlon XP 1700+ 256 MB DDR RAM NVIDIA G-Force 2 MX/MX 400 Win Xp Prof NL Monitor: LG Studioworks 67i ( 15") Als ik mijn monitor op 1024 X 768 zet, is het beeld echt een stuk waziger. Op 600X800 is ie perfect. Ik heb driver van videokaart al ge-update via internetsite NVIDIA. Ook heb ik es zitten spelen met de refreshrate, maar schijnt allemaal niet te baten.
Link naar reactie
Op een 15" met 1024 werken is natuurlijk gewoon de grenzen opzoeken van de monitor. Vooral als ie wat ouder is, is 1024 vaak niet echt scherp meer. Zoals Red Dragon als schrijft is ondersteunen geen garantie dat het beeld scherp is. Mijn 17" gaat tot 1600*1200 maar op die resolutie is het zeker niet scherp meer. Als je dus perse 1024 wilt draaien dan zou ik toch eens aan een 17" gaan denken.
Link naar reactie
[quote:f91a0b1797="De Geest Van Oirlo"]Wij hebben thuis ook nog 2 15inch monitoren. Deze draaien kunne ook 1074* draaien maar dan is het beeld niet geweldig. (terwijl 1 een Philips Brillance is die toendertijd voor een prijs van 1500 gulden niet echt goedkoop genoemd kan worden :wink:[/quote:f91a0b1797] wij hebben ook nog 2 crt'tjes van "leo" staan :P die dingen kunnen net 1024x768 :lol: en dan zijn ze al wazig, mjah, wat wil je met monitoren van al cker 4 a 5 jaar oud.. maar me 19 " dell monitor, kan 1600x1200, en het beeld blijf scherp 8) niet dak em op 1600x1200 heb staan, is beetje irritant klein allemaal :roll:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...