Ga naar inhoud

PC te Koud?


Aanbevolen berichten

He, Ik draai nu sinds 2 weken XP. Super stabiel. Daarvoor draaide ik ME. Ik heb nu sinds 1,5 maand ofzo een nieuwe videokaart > een Hercules Prophet FDX 8500 LE. Daarvoor had ik een Msi Geforce 2 mx-400. Ik heb nu een heel vreemd probleem. Als ik mijn pc opstart en in windows kom, maakt niet uit of ik in XP of ME kom. Dan hangt ie altijd na ongeveer 5 min. Als ik hem dan opnieuw opstart draait ie gewoon lekker. Dan is die super stabiel en nog geen één keer vastgelopen. Als ik dan XP kom na de restart (Dus nadat die 1x is vastgelopen), zegt XP dat er een probleem met de videokaart is. Het lijkt nu dus dat mijn pc of videokaart eerst ff warm moet worden om goed te draaien. Super vreemd. Weet iemand waar dit aan kan liggen?? M@XXER PS: mijn pc: Amd Athlon thunderbird 1 ghz 512 mb-sdram Hercules Prophet FDX 8500 LE Moederbord met via chipset OS = XP + Me (maar draai eigenlijk alleen nog maar XP)
Link naar reactie
[b:c51bcc9981]Gokje : [/b:c51bcc9981]Volgens mij heb ik vroeger iet soortgelijksgehad. Hoe kouder, hoe langer het duurt bij opstarten. XP geeft een indicatie. Bij mij zat er een een fout in de kaart. Zou hem terugbrengen. Als je het zeker wilt weten, installeer die jaart in een andere PC, liefst een met een ander merktype mobo als de jouwe. Kijk wat er gebeurt ? Het kan zijn dat een andere mobo hem gewoon pakt of direct gaat piepen. Ik wist het verder ook zeker toen ik Harry Potter installeerde. Als je koos voor hardware hing het spel, koos je voor software dan deed ie het. Er is iets met het directd3D gebeuren van je kaart. denk ik
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...