Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb sinds kort een s-videokabel met scartaansluiting gekocht die ik heb aangesloten op m`n geforce 3 ti 200 kaartje,maar zit nu met het volgende probleem dat als ik een film zit te kijken dat ik ongeveer na 20 min. een dubbel beeld krijg met lijnen er door heen. Voor tv tool heb ik de volgende instellingen: Resolutie: 800x600 , Tv formaat: PAL en staat op de s-video uitgang.Mijn beeldscherm staat als secundaire en tv als primaire. Voor mijn videokaart heb ik de 30.82 drivers.(andere drivers werkt ook niet) Ik heb de FAQ doorgelezen en al op verschillende forums gezocht maar kan hier niets over vinden. Zou het fijn vinden als iemand mij hier mee kan helpen. Ray
Link naar reactie
[quote:0081947fd3="jackdegek"]heb je de shareware versie of volledige versie van tv-tool? de shareware versie werkt volgens mij maar een korte tijd, dus het kan kloppen dat hij na 20 minuten zo'n lelijk beeld geeft...[/quote:0081947fd3] De shareware versie schakelt na 15 minuten automatisch terug naar je beeldscherm, dus daar kan het niet aan liggen ;)
Link naar reactie
Het is inderdaad de volledige versie....dus daar zal het niet aan liggen. Instellingen van tv tool heb ik ook allemaal geprobeerd. En heb tot die 20 min. perfect beeld in kleur. Voor de zekerheid heb ik ook m`n schermbeveiliging en het uitschakelen van de beeldscherm uitgezet,maar dat is het ook niet. Snap er niets meer van. :roll:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...