Ga naar inhoud

Ti 4400 of Ati 9500 PRo


Aanbevolen berichten

[quote:e2b74778b7="{EFU}YO.DA"]Nu het zoeken naar de nieuwe ATI Radeon 9500PRo in volle gang is vraag ik me af hoe je nu handig kan zien dat het daadwerkelijk de verbeterde 9500pro is en niet de oude... Ik weet dat 1 detail is dat ze niet meer van de 128mb samsung gebruik maken , maar hoe is het nou het makkelijkst te checken om welke t gaat? Neem bijvoorbeeld de VGA AGP Club3D ATI Radeon 9500Pro 128BGA voor Euro 239,00 bij www.dvc-computers.nl, weet iemand welke dit bijvoorbeeld is? Misschien zeggen de letters BGA iets?[/quote:e2b74778b7] Ik doelde op deze post
Link naar reactie
  • Reacties 65
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ach zo. Wat is het probleem dat ze niet meer Samsung geheugen gebruiken? BGA slaat op het type mem en niet op het merk. Op alle Radeon 9500pro kaarten wordt naar mijn weten gebruik gemaakt van het type BGA. Daarbij is het zo dat de kaarten, als je ze al kan krijgen, splinter nieuw zijn zodat je zowiezo de laatste release in handen hebt. Je zult denk ik moeten zoeken naar Gigabyte kaarten. Club3D krijgt denk ik dit jaar geen Radeon 9500pro kaarten meer. Je moet echt bellen met Gigabyte Nederland wanneer je snel een kaart wilt hebben.
Link naar reactie
[quote:457884182c="Slashhead"]je moet niet reageren als ik aan het editten ben :lol:[/quote:457884182c] Lol :D Sorry ik zal de volgende keer op me beurt wachten ;) Hoe dan ook de Radeon 9700 (non-pro) lijkt me een interessante kaart. dit omdat je deze voor "slechts" 300 a 320 EURO kan kopen en dan hoogst waarscheinlijk mooi kan OCen naar Radeon 9700 pro waardes. :)
Link naar reactie
Ik ben ook op zoek naar een videokaart dus vraag me af waar je die sapphire gezien hebt? Verder vind ik 300 euro echt te gek worden (voor de 9700) dus ben toch maar weer naar iets goedkopers aan t kijken; hoeveel slechter is de 8500 le of de 9000 t.o.v de 9500pro en de Gf ti4200?? Heb wel de testen van 9500 en 9700 gezien tov gf 4200, 4400 en 4600.
Link naar reactie
Radeon 8500/9000 en Ti 4200 zijn een ander verhaal. de Ti 4200 is bijna even duur als een Radeon 9500 pro en dan zou ik dus voor de radeon 9500 pro of zelfs non-pro gaan ipv de Ti 4200. tenzij je een goedkope ti 4200 64mb op de kop wil tikken. de Radeon 8500/9000 zijn van een andere prijs cathagorie. tussen de 80 -120 Euro. leuke kaarten maar niet te vergelijken met de ti 4200 of radeon 9500 pro. op www.anandtech.com zijn wel reviews te vinden. //Mobfigure je kan met een gerust hard een Club-3d, Saphire of Gigybite e.d. Radeon 9500 pro nemen. zoals Slashhead al aangeeft zijn deze exact het zelfd als een ATI "reference" R9500 pro of een hercules. De Zalman cooler waar Slashhead het over heb kan je vinden op www.zalman.kr.co de ZM80A-HP deze kan je op je Radeon 9500 pro plaatsen. lekker stil en cool :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...