Ga naar inhoud

Welke grafische kaart heb je?


Aanbevolen berichten

  • Reacties 102
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    103

[quote:c086da3ac9="Fr4ggie"]Ik heb een POV Geforce 4 ti 4200 XP kan op 320/720 lopen ongeveer, maar hij draait op safe geofrce 4 ti 4600 mode. Heb ook het videokaart bios aangepast met de standaardkloksnelheden van een geforce 4 ti 4600 :) [edit] Heb trouwens het bios van leadtek genomen, omdat ik die zo mooi vindt :) [/edit][/quote:c086da3ac9] Mijn geheugen kan niet hoger dan 695, MAAR de core gaat met gemak boven de 350 Mhz heb ik zo net ontdekt. Maar gewoonlijk staat ie op 320, omdat ik die extra performance nog niet nodig heb, en ik heb liever dat ie wat langer leeft. Ga straks nog hoger proberen.
Link naar reactie
[quote:6bec24309e="S0epkip"]Leadtek GF4 ti4600 :o Ik kan er niets aan doen, de 4400 was al uitverkocht.. Ik heb hier in juni nog 400 euro voor betaald, maar ik was er zeker blij mee :D Het was "ooit" de snelste videokaart ;)[/quote:6bec24309e] Hmm,dan had jij hem wel érg goedkoop!! :-? Ik heb de mijne ook in juni gekocht en heb er 507 Euro voor betaald! Ik heb een a250 td ultra 128 mb. Ik zie hier dat sommigen de gpu van een ti 4200 oc'en nar 350 Mhz,maar dat gaat er bij mij dus écht niet in. Ik heb dus een Leadtek,die schijn je al goed te kunnen oc'en,ik kom echter niet hoger dan 315 Mhz. 320 geloof ik nog nét dat dat kan met een pov ti 4200,echter hoger geloof ik écht niet.
Link naar reactie
[quote:a4e7c7cf87="scenic20"]Ja hoor, ik heb een 'veel' zwakkere grafische kaart als die TNT serie, ik heb een: NeoMagic Graph 128 XD, heb geen id welke chip er op zit maar volges mij ver onder de TNT (kan 3d mark 2000/2001 in iedergeval niet uitvoeren) Oja 2 mb geheugen :([/quote:a4e7c7cf87] die is zeker weten [b:a4e7c7cf87]veel[/b:a4e7c7cf87] zwakker dan de TNT :p De TNT is uitgevoerd met 8 of 16 (meestal 16) mb geheugen, geeft ook al een boel aan. Overigens krijg ik met de 8mb TNT 3d mark ook niet aan de gang :-?
Link naar reactie
[quote="weert114"][quote:c227a1fb73="S0epkip"]Leadtek GF4 ti4600 :o Ik kan er niets aan doen, de 4400 was al uitverkocht.. Ik heb hier in juni nog 400 euro voor betaald, maar ik was er zeker blij mee :D Het was "ooit" de snelste videokaart ;)[/quote:c227a1fb73] Ik heb een RADEON 8500 en dat was ook "ooit" de snelste videokaart. Zo kan ik er ook nog wel een paar opnoemen :wink:
Link naar reactie
[quote="De Geest Van Oirlo"][quote:1b0eff48a5="weert114"][quote:1b0eff48a5="S0epkip"]Leadtek GF4 ti4600 :o Ik kan er niets aan doen, de 4400 was al uitverkocht.. Ik heb hier in juni nog 400 euro voor betaald, maar ik was er zeker blij mee :D Het was "ooit" de snelste videokaart ;)[/quote:1b0eff48a5] Ik heb een RADEON 8500 en dat was ook "ooit" de snelste videokaart. Zo kan ik er ook nog wel een paar opnoemen :wink:[/quote:1b0eff48a5] Denk niet dat de Radeon 8500 óóit de snelste is geweest :wink: De Ti 4600 wél,of wilde je beweren dat een 8500 sneller was dan een Ti4600?
Link naar reactie
Tomshardware zuigt :evil: Ik heb heel veel testen gedraaid met die kaarten en de GF3 is nergens sneller... Helemaal tegenwoordig niet meer mocht het toen niet zo zijn wat ik me overigens niet goed kan herinneren. Enige wat mij bij gebleven was is dat de Radeon 8500 275 sneller was dan de GF3. Aniso van de Radeon 8500 is bilineair en die van de GF3 trilineair. Je kunt ze eigenlijk niet goed met elkaar vergelijken.
Link naar reactie
[quote:501215bb99="Slashhead"]Tomshardware zuigt :evil: [/quote:501215bb99] :lol: Ik wist dat je dit zou gaan zegen :) Maar je heb gelijk. zijn benchmark resultaten zijn nogal vreemd zo nu en dan. [quote:501215bb99="Slashhead"]Ik heb heel veel testen gedraaid met die kaarten en de GF3 is nergens sneller... Helemaal tegenwoordig niet meer mocht het toen niet zo zijn wat ik me overigens niet goed kan herinneren. Enige wat mij bij gebleven was is dat de Radeon 8500 275 sneller was dan de GF3. Aniso van de Radeon 8500 is bilineair en die van de GF3 trilineair. Je kunt ze eigenlijk niet goed met elkaar vergelijken.[/quote:501215bb99] dat van dat Aniso is waar. echter die van de Radeon 8500 oogt mooier en is sneller ook al gebruiken ze een hele andere methode en heeft de Radeon 8500 eigenlijk een bug in de aniso.
Link naar reactie
Inderdaad, het enige wat ik van die bug heb kunnen zien was op plaatjes op websites, in games ed heb ik er nooit wat van gemerkt. Verder vind ik dat die kaart nog steeds erg goed meekomen kan, ik haal vaak hogere benchmarkscores met die kaart als menig Ti4200 bezitter (al zou die kaart bij mij dan nog sneller moeten zijn) zeker met dingen als aniso aan. Dat neemt natuurlijk niet weg dat het tijd wordt voor een nieuwe ;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...