Ga naar inhoud

Welke grafische kaart heb je?


Aanbevolen berichten

  • Reacties 102
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    103

[quote:08b16c1807="Marcel de Reus"]nVidia is gewoon een prettig bedrijf, goede drivers, ze komen goed over op de klanten vindt ik, uitleg filmpjes en demo's altijd Bovendien hebben ze eigengemaakte Linuxdrivers die perfect werken en sinds kort ook BSD drivers, ze doen gewoon veel aan de ondersteuning voor hun producten[/quote:08b16c1807] Maar ATI is daarintegen weer flexiebeller met het uitlekken van demo's e.d. :lol: Zo hebben ze allebei hun voor- en nadelen.
Link naar reactie
Niet echt verwonderlijk eigenlijk ... voor nVidia bekend werd was 3dFx de 'grote bekende' bij de meeste computerbezitters. Ati is pas sinds de 8500 weer wat bekend aan het worden ... bij diegenen die hun hersenen gebruiken en niet meteen op de nVidia-wagen springen. Daarnaast is m.i. de verkrijgbaarheid van niet-nVidia kaarten een erg zwak punt. De meeste 'normale' computerwinkels beperken zich tot een hele zooi nVidia-'troep'. Met een beetje geluk vind je dan de 9700-serie, maar voor Matrox & co moet je al helemaal gaan graven.
Link naar reactie
[quote:387367d2ce="JaFO"]Daarnaast is m.i. de verkrijgbaarheid van niet-nVidia kaarten een erg zwak punt. De meeste 'normale' computerwinkels beperken zich tot een hele zooi nVidia-'troep'. Met een beetje geluk vind je dan de 9700-serie, maar voor Matrox & co moet je al helemaal gaan graven.[/quote:387367d2ce] Ik vindt het best meevallen want tot nu toe heeft bijna 30% geen nVidia kaart in zijn bak zitten en van de overige 70% bestaat ook nog een groot gedeelte uit 'antieke' TNT kaarten, dus dat geeft een iets vertekend beeld qua leeftijd want dan zou je eigenlijk ook S3 en 3DFx mee moeten nemen.
Link naar reactie
[quote:b260aa6ccc="JaFO"]iemand die een TNT of zwakker heeft zal ook niet zo gauw in dit forum-deel zitten ... de poll zal dus zowiezo een vertekent beeld geven ;) Er zitten hier tenminste vrij veel fanatiekelingen die elke maand een nieuwe 'snellere' kaart lijken te testen/kopen ...[/quote:b260aa6ccc] Toch zijn er al 5 TNT's langs geweest. Om een beter beeld te krijgen moet de poll eigenlijk in een algemener forum zodat meer mensen de poll onder ogen krijgen.
Link naar reactie
[quote:78b41e25ad="JaFO"]iemand die een TNT of zwakker heeft zal ook niet zo gauw in dit forum-deel zitten ... de poll zal dus zowiezo een vertekent beeld geven ;) Er zitten hier tenminste vrij veel fanatiekelingen die elke maand een nieuwe 'snellere' kaart lijken te testen/kopen ...[/quote:78b41e25ad] Ja hoor, ik heb een 'veel' zwakkere grafische kaart als die TNT serie, ik heb een: NeoMagic Graph 128 XD, heb geen id welke chip er op zit maar volges mij ver onder de TNT (kan 3d mark 2000/2001 in iedergeval niet uitvoeren) Oja 2 mb geheugen :(
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...