Ga naar inhoud

Welke grafische kaart heb je?


Aanbevolen berichten

je overdrijft niet hoor :D maar als je alleen de kaart thuis heb liggen kan je er niet zoveel mee :p En om hem nou in deze computer in te bouwen waar ik een 3600 benchmark mee krijg? Nee dank je! Das te min voor deze kaart :p Over 2 weken is zijn nieuwe huisje klaar en daar nesteld hij zich dan mooi tussen :D Joost
Link naar reactie
  • Reacties 102
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    103

[quote:52cbbc0e39="Baxcorp"]Een beetje laat 8) maar dat krijg je als je vakantie hebt: Radeon 7500 BBA (nog steeds...)[/quote:52cbbc0e39] Heb sinds vorige week de Radeon 9500PRO van Club3d binnen! 8) De kaart is voor zover ik kan zien exact "reference". Het leuke is ook dat de bijgeleverde accesoires zoals de S-video kabel precies dezelfde zijn als die ik bij m'n originele Built By ATI Radeon 7500 kreeg! 8)
Link naar reactie
Nou, waarschijnlijk wel, beetje Intel vs. AMD :) Als je zag hoe hard de Geforce FX de Radeon 9700 Pro de grond instampte... 20.000 Punten in 3d Mark 2001 SE op 1600x1200 omfg ! Ongeveer dubbel zo snel in UT2003 als de Radeon las ik op tweakers. Maar, misschien maakt Ati ineens een geheime techniek openbaar en ownt Ati de markt ineens, maar, low chance.. :)
Link naar reactie
Ik vind die radeon goed genoeg. Het is no way dat stel dat die 3dmark score echt zou zijn. Je met de spellen van dit moment en het komende jaar het uiterste uit die fx kaart kan halen. Dus waarom nu 600 voor een fx kaart betalen. Terwijl over een jaar of 2 als je het pas echt nogdig hebt voor de spellen + aplicaties er nieuwe betere snelleren en goedkopere kaarten uit zijn :d Maar ik heb het niet zo op de betrouwbaarheid van die 3dmark score J
Link naar reactie
Jah, misschien ook wel weer gelijk, maar dan UT 2003? Noujah, ze moeten ze even uitgebreidt testen en kijken hoe het gaat :) en idd, aan een nieuwe Radeon heb je genoeg voor de komende tijd, maar met een Geforce FX in je kast kun je de anderen nog net even overtroeven als ze zeggen dat ze een Radeon 9700 Pro hebben ;)
Link naar reactie
Daar zit wat in, maar ik betaal daar niet zoveel extra voor, dat kan ik wel ergens anders aan uitgeven :D In ut2003 zijn de verschillen groot. Dat klopt maar na mijn id TE groot. Ik geloof er niet zo in. We zullen wel zien. Ik speel nu nog met een vodoo3 kaartje met 16 mb. Dus ALLES is een vooruigang :D. Misschien dat mn oogjes het overstappen van vodoo3 op geforcefx niet eens aan kunnen :p Te veel moois in 1 keer :D ik doet het gewoon in stappen :lol: Joost
Link naar reactie
Dat kan ook jah, maar dan, ehm, speel je zeker ook niet spellen zoals UT 2003 of wel soms..? :) Ik wil zoveel nieuwe dingen, alleen heb er 't geld niet voor: - nieuw mobo (voor DDR) - nieuw geheugen (DDR) - nieuwe kast, chieftec, met raam, lekker groot en mooi - waterkoeling inbouwen -> nieuw reservoir en dan voorin de kast alleen, $$.....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...