Ga naar inhoud

Welke grafische kaart heb je?


Aanbevolen berichten

Het gaat erom dat je invult wat je hebt en niet wat je wilt ... of denkt te hebben met een maand of wat. Het idee is, er wordt veel aandacht geschonken aan de high-end graphics maar wat heeft de gemiddelde PC gebruiker nu echt in z'n bakkie zitten. 8) Het gaat dus om de chipset en niet het merk. Kijk dus even bij de fabrikant van bijvoorbeeld Asus wat voor chipset erop je V7100 zit . Weet je niet wat voor chipset het is, post dan de naam van je kaart dan geeft iemand anders wel even het juiste antwoord. Ik kan niet alle chipsets noemen dus enkele zijn samen gevoegd.
Link naar reactie
  • Reacties 102
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    103

[quote:b058462333="Muse"]Juist, dat is lekker snel! Ik vind het trouwens wel een goed initiatief deze poll, want er zal nog best een groot aantal mensen zijn die nog geen topkaarten hebben. Leuk om dat eens uit te vinden :)[/quote:b058462333]Ligt er maar net aan wat je een topkaart vindt. Voor mij is enige Matrox een topkaart (en alle andere merken zijn bagger produkten). Kan helaas niet oordelen over de nieuwste Matrox, dus die mag voorlopig in de categorie bagger. Oftewel, kun je aub topkaart even definieren voor me.
Link naar reactie
Daar ga ik Wim gelijk in geven. Wat is een topkaart, dat is voor iedereen anders. Als je gewoon zegt, de snelste is een topkaart, oke, maar dan kan een minder snelle ook nog een topkaart zijn. Ik heb tot nu toe nog goede ervaringen met VOODOO3, Geforce2TI en een Radeon8500. De laatste hoort bij mijn topkaarten. In de tijd vd de Pentium3 500Mhz was de VOODOO 3 een topkaart...............................
Link naar reactie
Als ik het heb over topkaarten dan bedoel ik dus de nieuwste 3D kaarten. Zoals de Parhelia, GF4 Ti serie (en binnenkort GF FX) en de Radeon 9000 en hoger. Dat zijn kaarten die momenteel veel besproken zijn. Ik snap dat iedereen zijn eigen topkaart heeft, maar in de huidige markt zijn dit de kaarten waar iedereen het over heeft en die de beste performance leveren in 3D (want daar worden alle kaarten voornamelijk voor gebruikt en getest, als je alleen wil internetten heb je geen GF4 nodig).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...