Ga naar inhoud

Help!!! Radeon 9000 Pro, maar geen beeld bij sommige spellen


Aanbevolen berichten

Ik heb nu een nieuwe Club 3D Radeon 9000 Pro videokaart met 128 mb ram, maar als ik bijvoorbeeld Battlefield probeer te spelen, schakelt mijn monitor 'uit' (hij gaat niet uit, maar ik krijg geen beeld en het lampje springt van groen naar rood/oranje). Verder heb ik dan wel geluid, en hij is ook niet vastgelopen want als ik mijn muis beweeg, hoor ik wel dat ie over de knoppen gaat. HELP!! ps. Ik heb alle drivers al geprobeerd, inclusief die meegeleverd waren en de allernieuwste. Battlefield 1945 is trouwens niet het enige spel waar ik dat bij heb, ook America's Army, Return to castle wolfenstein Single player en op de desktop heb ik het ook als ik de monitor op 800*600 instel, bij de andere resoluties doet ie t perfect. :-? Heeft iemand hier een oplossing voor? 1000 mHz pentium III 256 MB SDRAM AOC Spectrum series 15" monitor
Link naar reactie
Bij alle spellen die ik heb doet ie t behalve op 800*600 dus (zelfs de allerhoogste resoluties kan ik draaien). Bovendien America's Army en Battlefield zijn spellen die gebruik maken van HW T&L, kan het daar aan liggen (ik weet dat de kaart dit wel onderteund, maar toch) en met mijn vorige video kaart kon ik die spellen wel draaien, ook op 800*600, maar die had geen HW T&L dus heb ik de Radeon gekocht
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...