Ga naar inhoud

Oud systeem wil nieuwe Videokaart


Aanbevolen berichten

Heb het volgende Systeem: Mobo: Gigabyte VIA Apollo Pro GA-686VXE AGP CPU : Intel Celeron 466 Mhz in a box RAM : 256 Mb PC100 SDRAM HD : Maxtor Dmax VL20 5400RPM 15,3Gb DvD : 8/40 CD Writer: Aopen 12x Bios: Award software [b:8485c85981]Video:Diamond StealthIII S540 32Mb (+laatste savage 4 drivers) [/b:8485c85981] Geluid: Xitel Storm platinum Gamer Win : Me Ik wil een nieuwe videokaart aanschaffen, Heeft iemand suggesties?? Ik kreeg een tip om een [b:8485c85981]GF2 MX400 64 Mb [/b:8485c85981]aan te schaffen. Natuurlijk ga ik ook een keer mijn PC vervangen maar tot die tijd wil ik toch een andere kaart proberen. Anyone?.....
Link naar reactie
Ik las net je topic in het games-forum. Het is dus bedoelt voor oa Fifa 2003? Als ik het geod begrepen heb. Als je echt van plan bent om binnen een paar maanden een nieuw systeem te kopen kan je best een wat zwaardere kaart nemen.. Bijvoorbeeld een Ati Radeon 9500 pro, echt een mooi kaartje! :) Zo niet zou ik voor een ATi Radeon 9000 gaan 64 mb is voldoende, want je haalt toch niet alles uit de kaart omdat je processor niet snel genoeg is.
Link naar reactie
ja budget tussen 80 en 120, Zit te twijfelen tussen een 7500 of 9000 of 9000 pro van Club3d. Ik zie bij de bschrijvingen van die kaarten ook TV en DVI staan, Wat is DVI en heb idaar wat aan?? Club3D ATI Radeon 7500 64MB [b:7d5f586c7d]TV[/b:7d5f586c7d] 81,00 Club3D ATI Radeon 9000 LE 64DDR DVI 89,00 Club3D ATI Radeon 9000 Pro 64DDR [b:7d5f586c7d]DVI[/b:7d5f586c7d] 127,00 S
Link naar reactie
Ik zou voor de Radeon 9000LE gaan. niet duur en hij ondersteund DirectX 8.1, de Radeon 7500 doet dat niet namelijk. De Radeon 9000 pro is zonde van je geld omdat je met je huidige CPU weinig verschil gaat merken tussen de LE en de Pro. Als je in de nabije toekomst wilt upgraden heb je wel meer aan de Pro. DV-I is een Digitale uitgang voor als je een TFT monitor heb met een DVI ingang
Link naar reactie
Ik weet wel zeker dat je er op vooruit gaat. de radeon 9000LE is een stuk beter als je vorige kaart. Echter je CPU is niet echt krachtig. daardoor haal je nooit alles uit de kaart wat er in zit. Het upgraden van je moederbord en CPU is misschien een idee. ECS moederbord en AthlonXP 1800+ koop je al voor minder dan 200 Euro samen. en daar kan je Sdram ook weer op.
Link naar reactie
Ok bedankt. Ik heb de LE besteld (salland shop) via Tweakers.net. Tja, een CPU en Mobo zijn idd ook geen overbodige luxe. Ik moet me daar nog eens in verdiepen. want ook een nieuwe voeding is denk ik dan nodig? etc. etc. En misschien een andere kast. Kan ik beter een nieuw sys aanschaffen maar het budget moet wel beschikbaar zijn :-? sparen dus.....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...