Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Zit er maar 1 uitgang op zo'n decoder?????????? Das vrij matig van dat bedrijf dan. Bijna iedereen heeft tegenwoordig 2 tv's. Die decoder komt van Canal+ toch?? Dwz dat als je voor de decoder een splitter zet je wel Tv kunt kijken op je PC maar alleen geen Canal+ kunt ontvangen. Je kunt het ook anders doen. Kijk: Je hebt een VCR en een TV. (tenminste zo doe ik het hier zonder TV tuner, maar heb wel kabel, weet niet of het bij jouw ook gaat werken) Er komt een COAX kabel in het huis binne. Deze sluit ik aan op de VCR en deze sluit ik (via COAX) weer aan op de TV. Vanuit de VCR heb ik een kabeltje lopen (Super VGA uitgang, oftwel dat gele tulip ding) naar de TV in van me PC. Zo kan ik TV kijken op de TV en PC tegelijk en naar verschillende kanalen. (met de video de verwisselen). Je kunt op deze manier niet opnemen op de VCR ma ja...... Heeft mij wel een dure Tv tuner gescheeld :wink:
Link naar reactie
[quote:d057828574="De Geest Van Oirlo"]Zit er maar 1 uitgang op zo'n decoder?????????? Das vrij matig van dat bedrijf dan. Bijna iedereen heeft tegenwoordig 2 tv's. Die decoder komt van Canal+ toch?? Dwz dat als je voor de decoder een splitter zet je wel Tv kunt kijken op je PC maar alleen geen Canal+ kunt ontvangen. Je kunt het ook anders doen. Kijk: Je hebt een VCR en een TV. (tenminste zo doe ik het hier zonder TV tuner, maar heb wel kabel, weet niet of het bij jouw ook gaat werken) Er komt een COAX kabel in het huis binne. Deze sluit ik aan op de VCR en deze sluit ik (via COAX) weer aan op de TV. Vanuit de VCR heb ik een kabeltje lopen (Super VGA uitgang, oftwel dat gele tulip ding) naar de TV in van me PC. Zo kan ik TV kijken op de TV en PC tegelijk en naar verschillende kanalen. (met de video de verwisselen). Je kunt op deze manier niet opnemen op de VCR ma ja...... Heeft mij wel een dure Tv tuner gescheeld :wink:[/quote:d057828574] Ik heb geen Canal+, maar ik moet zeggen CREATIEF . :P :P :P
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...