Ga naar inhoud

gforce 4 mx vs gforce 4 ti


Aanbevolen berichten

Ik heb nu een Gforce 4 mx 440 met 64 Mb ddr ram , soms merk ik dat die toch iets tekort schiet bij spelletjes, indien ik upgrade naar een gforce ti 64 of 128 mb ram zal dit dan grote prestatie verhoging teweeg brengen of is het verschil echt niet zo super ? Ik wacht wel nog een beetje af tot dat de nieuwe gforce fx uitkomt want ik veronderstel dat de prijzen dan wat naar beneden getrokken worden voor de gforce 4 ti.
Link naar reactie
[quote:d144ef09c3="Bosje"]Geef ook je budget aan : Zou ook de nieuwe ATI Radeon meenemen : de 8500, 9000, 9500 en9700 serie. En ze zijn Directx 8.1 kaarten.[/quote:d144ef09c3] De laatste twee zijn DirectX 9 :wink: [quote:d144ef09c3="Rombaft"]Ik wacht wel nog een beetje af tot dat de nieuwe gforce fx uitkomt want ik veronderstel dat de prijzen dan wat naar beneden getrokken worden voor de gforce 4 ti.[/quote:d144ef09c3] Dan kun je beter de ATI Radeon 9500[b:d144ef09c3]PRO[/b:d144ef09c3] nemen; zelfde prijs als de snelste Ti4200, maar wel sneller :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...