Ga naar inhoud

monitor SONY multiscan E200


Aanbevolen berichten

Heb even wat specificaties opgezocht; die behoren tot die van de betere monitoren. Ik heb ook wat prijzen gevonden op het internet; ergens tussen de 350 en 400 engelse ponden (inc. BTW); ik weet echter niet hoe up2date die zijn. Ik kan me verder herinneren dat ik wel eens testen heb gelezen waarin ook Sony's werden getest. Deze kwamen altijd goed tot zeer goed uit de bus. Als de monitor nieuw is, zou ik het zeker doen, bij een tweedehandsje zou ik moeten overwegen of het ontbreken van garantie opweegt tegen het prijsverschil. Hoop dat het een beetje helpt in je beslissing.
Link naar reactie
[b:bd2426cdf7]Ik[/b:bd2426cdf7] zie niet in waarom niet. Monitoren zijn niet OS afhankelijk, er zijn geen drivers voor nodig. Het enige dat bij een monitor wordt geleverd is een configuratie-file; deze bevat gegevens over de resolutie/refreshrates die de monitor aan kan ; aan de hand daarvan geeft windws de gebruiker de optie om een zekere refreshrate te kiezen bij een bepaalde resolutie.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...