Ga naar inhoud

Welke monitor ?


Aanbevolen berichten

[quote:e08feb994c="broos"]Wil een nieuwe monitor kopen. Wil kiezen tussen de Hansol 920D met Dynaflat scherm of een Iiyama Ma901U, met Diamondtronscherm. De Iiyama is echter wel zo'n 100 euro duurder. Heeft iemand ervaring met een van deze schermen ?[/quote:e08feb994c] Ik heb de Hansol 920 D (trouwens, ook de 920 EF en de 710P) Kwaliteit is goed, kwaliteit/prijs uitstekend. Het enige wat niet echt lekker gaat is 1600*1200. Daar wordt hij toch wat wazig van. Dus wil je echt naar die resolutie toe (maar ik zou dat pas doen bij 21") dan moet je een duurdere monitor hebben (al betwijfel ik of deze Iiyama daar wel goed genoeg is).
Link naar reactie
[quote:93b99ef5fd="Roarman"] Ik heb de Hansol 920 D (trouwens, ook de 920 EF en de 710P) Kwaliteit is goed, kwaliteit/prijs uitstekend. [b:93b99ef5fd]Het enige wat niet echt lekker gaat is 1600*1200. Daar wordt hij toch wat wazig van.[/b:93b99ef5fd] Dus wil je echt naar die resolutie toe (maar ik zou dat pas doen bij 21") dan moet je een duurdere monitor hebben (al betwijfel ik of deze Iiyama daar wel goed genoeg is).[/quote:93b99ef5fd]Vreemd, de electrische specs zijn erg goed (bandbreedte 230 MHz). Niet toevallig een video-verlengkabel ertussen of een schakelkastje?
Link naar reactie
[quote:b068d37ad6="nelizzz"]de Iiyama heeft twee steundraden die sommige mensen (oa mij) mateloos irriteren. Op een licht scherm zijn ze zichtbaar als 2 horizontale lijnen. Kijk ff in de winkel of jij je er ook aan ergert.... N[/quote:b068d37ad6] Dat heeft die 920D volgens mij ook. In het begin vallen die draden een beetje op, daarna niet meer. Dat is althans mijn ervaring en die van velen met mij; maar andere blijven zich daar hun hele leven aan irriteren.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...