Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Mijn videokaart GeForge MX440l wil de kloon-optie niet activeren. Ik heb hierover al een vraag al een vraag gesteld en werd verwezen naar Faq T.V.-out maar hier kom ik er niet uit. Het is mijn bedoeling een Powerpoint presentatie tegelijkertijd weer te geven op zowel de monitor als de T.V. Nu is de situtatie zo, dat ik of beeld heb op de monitor of op de T.V. Daar mijn T.V. beneden in de huiskamer staat en de monitor boven , kan ik in feite niets. Ik vraag mij dan ook af wat de functie T.V. out dan nog eigenlijk inhoud. Wie kan mij hierover van advies dienen ? Gijs.
Link naar reactie
Weet je 100% zeker dat je kaart dual out ondersteund?? Ik weet het namelijk niet zeker van de mx440, moet je ff nakijken. Wel weet ik dat er bebaalde Geforce type's zijn (waaronder de Geforce3) die dit niet ondersteund. Idg krijg je monitor een zwart scherm zodra je je tv-out gebruikt. Wat voor functie? Wat dag je om een film te kijken op je tv ipv je monitor.
Link naar reactie
De Geforce 4 MX ondersteund wel Dual view (Twinview/nView) dat moet niet het probleem zijn Je moet gewoon beeld op je monitor en TV tegelijk kunnen krijgen. Welke drivers gebruik je nu? ps. wil je in het vervolg in je [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=77849] Oude topic[/url] verder gaan ipv een nieuwe aan te maken? Dat houd het wat overzichterlijker. Ik heb nu de oude maar op slot gezet
Link naar reactie
[quote:2590a7b668="Geomatrix"]Weet je 100% zeker dat je kaart dual out ondersteund?? Ik weet het namelijk niet zeker van de mx440, moet je ff nakijken. Wel weet ik dat er bebaalde Geforce type's zijn (waaronder de Geforce3) die dit niet ondersteund. Idg krijg je monitor een zwart scherm zodra je je tv-out gebruikt. Wat voor functie? Wat dag je om een film te kijken op je tv ipv je monitor.[/quote:2590a7b668] Voor de Gf3 kaarten is een "tooltje" te downloaden waarmee het wel zou kunnen... Gr. Pim
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...