Ga naar inhoud

19" CRT +/- €300


Aanbevolen berichten

[quote:4317efe43c="Bockempiep"]Ik wil een 19" beeldscherm (CRT) gaan kopen. Hij moet ongeveer rond de € 300 gaan kosten. Waar moet ik op letten bij het kopen van een beeldscherm?! Ik heb hier in de buurt een Philips 19" 1600x1200 van €315 gezien. Is dat wat? Links zijn ook welkom :)[/quote:4317efe43c] Is dat de 109S? Die heb ik ook en dat is een prima scherm. Koop de C!T van ik dacht oktober eens, daar staat een uitgebreide test van 19inch scheremn rond dat bedrag in, staat vast ook wel in dat testboekje van C!T voor 3 euro nog wat. Koopgids heet ie geloof ik.
Link naar reactie
[quote:5acb3aa983="Bockempiep"]Ik heb net bij [url]www.tomshardware.com[/url] de beste uitgezocht. Het wordt de 19" Iiyama Vision Master Pro 454 €418 bij [url]www.centralpoint.nl[/url] Voor 17" Monitors staat er ook een goede test bij :D[/quote:5acb3aa983] is dat die met die triniton beeldbuis? helemaal vlak dus? dat is namelijk echt een topscherm, ik heb een gewoon bol diamantron scherm :(
Link naar reactie
[quote:6bdd16bbfd="Marcel de Reus"]is dat die met die triniton beeldbuis? helemaal vlak dus? dat is namelijk echt een topscherm, ik heb een gewoon bol diamantron scherm :( [/quote:6bdd16bbfd] Nee met "the most recent High Brightness DiamondTron tube" en die is ook helemaal 100% vlak :) Dat is ongeveer hetzelfde als trinitron, maar Iiyama noemt het anders.
Link naar reactie
[quote:27387ab9e7="Marcel de Reus"] ik heb een [b:27387ab9e7]gewoon bol diamantron [/b:27387ab9e7]scherm :([/quote:27387ab9e7] :lol: een Bol Diamondtron scherm bestaat niet :) Diamondtron is namelijk Trinitron en 100% real flat :) bovendien heb jij een philips en Diamondtron is een Iiyamma term :) //Bockempiep Ik denk dat je een goeie keuze aan dat scherm heb gemaakt. ik heb de IiYamma vision master pro 454 een aantal keer gezien en hij ziet er gelikt uit. schitterend scherm.
Link naar reactie
[quote:d47575d25f="Marcel de Reus"]ow, dat diamntron Iyama was wist ik wel, maar het zijn in principe dezelfde soort beeldbuisen, maar ik dacht dus dat diamantron bol was en zonder die lijntjes en triniton met lijntjes en flat, hoe heet dat bolle geval van mij dan?[/quote:d47575d25f] lol dat noemen ze een beeldbuis. en zeg nou zelf marcel zo bol is het scherm niet. ik heb hem ook ja :D
Link naar reactie
[quote:26a157c319="Marcel de Reus"]ow, dat diamntron Iyama was wist ik wel, maar het zijn in principe dezelfde soort beeldbuisen, maar ik dacht dus dat diamantron bol was en zonder die lijntjes en triniton met lijntjes en flat, hoe heet dat bolle geval van mij dan?[/quote:26a157c319] Diamontron is gewoon de naam die Iiyama gebruikt voor een trinitron scherm Trinitron is de naam van Sony Een gewoon CRT scherm of wat jij een "bol" scherm noemd heet: [url=http://www4.tomshardware.com/display/02q1/020319/crt-02.html]Shadow Mask[/url] Het 100% vlakke scherm met de 2 steun draden noemt men dus [url=http://www4.tomshardware.com/display/02q1/020319/crt-03.html]Trinitron[/url] En dan hebben we nog het alternatief van Trinitron en dat is [url=http://www4.tomshardware.com/display/02q1/020319/crt-04.html]Slot mask[/url] Geen nood. binnen aanzienbare tijd zal de FAQ worden uitgebreid met vragen met betrekking tot het bovenstaande. :D Update: [i:26a157c319]Only two manufacturers make tubes with Trinitron technology - Sony, with the FD Trinitron, and Mitsubishi, with the DiamondTron.[/i:26a157c319] Ik mag hier concluderen dat Iiyama de beeldscherm techniek van Mitsubishi gebruikt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...