Ga naar inhoud

zwart-wit beeld op tv


Aanbevolen berichten

Hercules Prophet GeForce III Ti500 64 Mb kaart met S-VHS-TV-out. De TV heeft de volgende ingangen: 2x scart, 1x S-VHS en 3 tulpstekkertjes (rood-wit-geel). De goede videodrivers staan voor de kaart geinstalleerd. De videokaart vervolgens met het bijgeleverde verloopstekkertje en een tulpstekkertje aangesloten op de gele tulpstekkeringang van de TV. Bij eigenschappen van beeldscherm de goede resolutie gekozen (PAL-B/D?G/H/I). Er ligt 8 meter snoer tussen PC en TV. Er komt wel beeld, maar het blijft zwart-wit.... Bij de FAQ's vind ik geen oplossing. Wat kan er nog meer aan de hand zijn???
Link naar reactie
[quote:0d6c59b041="roeske"]Er zijn 3 externe ingangen te kiezen: Ext 1 - CVBS Ext 2 - CVBS en Y/S Ext 3 - Y/S Op die laatste (de gele tulpstekker-ingang) staat de PC aangesloten. Maar ook heb ik al geprobeerd via een verloopblokje de scart-ingang te gebruiken. Zelfde zwart-wit resultaat.[/quote:0d6c59b041] Als je de gele tulp stekker gebruikt moet je de videokaart instellen op samengestelde video uit en van automatishce selectie afhalen.
Link naar reactie
Heb het nog eens omgezet naar die samengestelde video-uit mogelijkheid. Dat werkt! PROBLEEM IS OPGELOST. Ik had me iets teveel laten leiden door het plaatje van de link hierboven. Dat gaf als advies de automatische selectie. Is er overigens niet een veel snellere mogelijkheid om te schakelen tussen TV en Monitor? Het zit nu wel erg diep verborgen....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...