Ga naar inhoud

Welke Videokaart?


Aanbevolen berichten

Wie kan mij helpen? Ik heb een Pentium II 350mhz met 320mb intern geheugen. Ik heb een AGP-slot en 100mhz moederbord Nu wil ik hierop graag spelletjes zoals Counterstrike en Grand Theft Auto 3, Quake III, maar ook Age of Mystical spelen, maar ik heb een hele oude (net als de rest van de pc) grafische kaart. Weet iemand wat voor videokaart ik zou kunnen kopen, liefst niet meer dan 100 euro. Wat is beter qua prijs/kwaliteitsverhouding? een Gforce of die andere. Bij voorbaat duizend maal dank voor jullie reactie.
Link naar reactie
Dat is een behoorlijk oude pc. ik zou niet te veel geld aan een videokaart uitgeven omdat je niet alles uit een kaart van 100 Euro kan halen wat er in zit. en dat is zonde van je geld. Dus [b:ad671cf55a]GEEN Radeon 9000[/b:ad671cf55a]! Ik zou kijken voor een kaart van zo'n 50 a 75 Euro. Meer dan een Ati Radeon 7500 zou ik er niet in stoppen. dus een Ati Radeon 7000/7200/7500 of een GeForce 2 Ti e.d. Meer is onzinnig
Link naar reactie
Man, wat een keus, en wat is wat ??? [url=http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/?Sortering=Prijs&Query=Radeon&Action=&Landfilter=Benelux]Pricewatch op tweakers.net[/url] deze lijst is dus ff in de pricewatch gezocht op Radeon en dan gesorteerd op prijs. Maar ik weet dat er verschillende types Radeon 7000. zijn, dus een naam zo alleen zegt niet zoveel. En wat de specs zijn van deze kaarten is dus onduidelijk.
Link naar reactie
Er van uit gaande dat je gaat upgraden hebben we express de ATI Radeon 9000 aangeraden. (als die niet bestond hadden we de GeForce 4 mx misschien wel aangeraden) Ik zou dus elders gaan shoppen ipv bij mycom. de Radeon 9000 is namelijk een DirectX 8 kaart (erg intterssant voor als je je pc gaat upgraden) de GeForce 4 MX is "slechts" een DirectX 7 kaart.
Link naar reactie
  • 3 weken later...
[quote:cb0dd2a0b0="Van der Jean"]ik heb net een nieuwe pentium 4 300w voeding, is die goed genoeg? En hoe weet ik of het moederbord in mijn oude kast past? En moet ik dan nog een koeling op die processor zetten? Bedankt![/quote:cb0dd2a0b0] Die voeding is wel voldoende voor de bovenstaande upgrade ik had idd de cooling over het hooft gezien. een Artic super silent is goed en heb je al voor zo'n 22 Euro. deze is erg stil. 20db.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...