Ga naar inhoud

Wie heeft Samsung 171p met Radeon9000pro via DVI werkend????


Aanbevolen berichten

Hoi, Ik zou graag in contact komen met mensen bij wie de bovenstaande combinatie [b:0838ebe93b]wel[/b:0838ebe93b] werkt. Alvast hartelijk bedankt. Wie kan mij helpen met het volgende probleem. Ik heb grote moeite mijn Samsung 171p TFT via de DVI aansluiting te koppelen aan mijn Hercules PV 9000pro kaart. Ik krijg het maar niet voor elkaar om in de software van de kaart (ATI/hydravision) aan te geven dat hij mijn TFT als primaire en enige monitor moet zien. Hij wil steeds of samen met een analoge monitor of alleen analoog. Toch heb ik in de "samen mode (dual display)" wel beeld via de DVI aansluiting gehad, dus de connectors werken. Heb ook de drivers van mijn monitor al vervangen door standaard plug en play" Wie helpt??? Alvast bedankt. Marcel [Edit] Je had 2 dezelfde soort topic gepost met het zelfde onderwerp. ik heb er een verwijderd en de inhoud overgeplaatst naar hier. Graag je probleem niet verspreiden over meerdere topic's, Greetz Red Dragon[/edit]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...