Ga naar inhoud

beeldscherm schiet in standby en krijg em dr niet meer uit


Aanbevolen berichten

ik heb laatst op de HCC een nieuw beeldschem gekocht. een acer acerview 99c ofzo is nieuw maar was niet erg duur. maar nu komt het wel eens voor dat mijn beeldscherm ineens in standby modus schiet en ik krijg em dr niet meer uit :cry: . dit gebuurt meestal tijdens het spelen van een spellentje en je zou toch zeggen dat je je muis + toetsenbord dan vaak genoeg gebruikt. ik heb als videokaart een asus geforce 4 ti 4200 met een 300 watt voeding. help
Link naar reactie
Heb je sinds je de nieuwe monitor heb de oude uit apparaatbeheer verwijderd? Dus Rechtermuisknop 'Deze Computer' -> Eigenschappen -> Tabblad Apparaatbeheer en dan onder monitoren deze verwijderd. Zo ja, doe dit eerst en start de pc opnieuw, dan wordt je monitor opnieuw geinstalleerd (de goede dan) Zo nee, Kijk even bij je beeldscherminstellingen dus: Rechtermuisknop desktop en dan Eigenschappen -> dan onder Schermbeveiliging tabblad het knopje energie en daar de optie in stadby gaan uitschakelen. Dit wilt ook nog wel eens helpen
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...