Ga naar inhoud

Geforce2GTS of Geforce4MX440


Aanbevolen berichten

Ik heb een vraagje welke kaart is nou sneller. Ik weet dat de GTS een behoorlijk opgefokt kaartje is. Maar overtreft ie de MX440. Het gaat om onderstaande kaartjes. Graag harde reactie's zoals benchmark tabellen. Ik kan deze tabellen namelijk nergens vinden. Duz niet beginne met "ik denk de msi want die heeft 64mb" Specs's Asus V7700 Deluxe Geforce2 GTS 32mb Msi Geforce 4 MX440 64mb
Link naar reactie
wat LB06 zegt is correct, echter is het ook vaak zo dat de GeForce 2 TI sneller uit de bus komt en de GeForce 2 GTS is in sommige gevallen ook sneller. Voorbeeld: http://www.anandtech.com/showdoc.html?i=1583&p=12 Dit komt omdat de GeForce 2 GTS/pro/ti/Ultra 4 pixel pipelines heeft en de GeForce 4 MX 420/440/460 heeft er slechts 2. In sommige games kan dit dus een nadeel zijn zoals je ziet in UT2003
Link naar reactie
Dat is zeker waar. de 2d van de GeForce 4 MX is beter dan de GeForce 2 gts dat is een ding dat zeker is. Ik vind 3dmark2001 geen goeie keuze om te kijken welke kaart sneller is., het is namelijk geen spel. Je kan beter kijken naar UT2003 en Aquanox e.d. als benchmark. de 3dmark2001 score zegt zo weinig. Het is iedergeval zo dat het voor een GeForce 2 gts eigenaar het niet itteressant is om up te graden naar een GeForce 4 MX 440.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...