Ga naar inhoud

Red Dragon is nu ook mod van dit forum


Aanbevolen berichten

[quote:f7dd66c029="M@XXER"]Kan je mij misschien ook helpen met mijn brander probleem, zie Hardware (anders) > probleem met brander. M@XXER PS: alvast bedankt[/quote:f7dd66c029] Ik heb je probleem gelezen maar mijn kennis van branders is te gebrekkig om je verder te helpen. helaas. als je een probleem of vraag heb mbt een videokaart kan ik vast meer voor je betekenen :)
Link naar reactie
  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Volgens mij wel, maar dat weten de moderators die al wat langer mod zijn beter dan ik. Wij kunnen van iedereen het IP adress zien. als iemand zich ernstig misdraagt kan een Admin (dus geen mod) er voor kiezen om dat IP adress te bannen e.d. Maar voor die tijd heb je al een paar officiele waarschuwingen gehad dmv E-mail en PB e.d. Je moet het wel heel bont maken wil je het zo ver krijgen.
Link naar reactie
[quote:341db075a4="M@XXER"]Red Dragon moest ook wel moderator worden, hij beantwoord zoveel vragen :D . Kan je mij misschien ook helpen met mijn brander probleem, zie Hardware (anders) > probleem met brander. M@XXER PS: alvast bedankt[/quote:341db075a4] Met veel vragen beantwoorden kom je er niet mee natuurlijk, je moet erg goed zijn in slotjes zetten! :lol: Gefeliciteerd met je aanstelling Red Dragon :)
Link naar reactie
[quote:6d8aebe021="M@XXER"]He, ff vraagje aan Red Dragon. Hoe oud ben je, en hoe komt het dat je hiervoor zoveel tijd hebt?????. Ben gewoon ff nieuwsgierig :D . M@XXER[/quote:6d8aebe021] Wel een beetje heel erg offtopic maar ja. De users mogen natuurlijk wel wat weten over hun mod ;) Ik ben 26 jaar Ik heb een breedband kabel verbinding van Chello daarom kan ik zoveel hier zijn Tijd heb ik overigens niet. dat ik hier veel ben is toeval :) Uitleg van me User name ook maar meteen geven? Ik ben geboren in het Chinese Jaar van de Draak (1976) en het mythologische beest intrigeert me. Mijn lievelings kleur is Rood. zo dat was het.. nu mag deze topic langzamerhand naar beneden glijden in de vergetelheid. :)
Link naar reactie
[quote:7ca8f2e124="Red Dragon"][quote:7ca8f2e124="Candym@n"]Hier mag ook wel weer een slotje op. De tijd van kontenkruipen is weer voorbij. 8)[/quote:7ca8f2e124] Leuke opmerking van een nieuw lid. stel je je altijd zo voor? :-? [edit] Maar goed, deze topic heeft iig wel lang genoeg boven aan de pagina gehangen ;) [/edit][/quote:7ca8f2e124] Zo nieuw ben ik ook weer niet. Had hier eerst een account onder de naam: Ronald©. Dus dat valt wel mee,had meen ik een stuk of 150 postjes. :D Maar gefeliciteerd. 8)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...